2011. november 11., péntek

Recycling - bagoly CD-ből

//Pedig elhatároztam, hogy nem fogok ma sem bejegyzést írni... ráadásul horgoltam egy szívecskét ma este, azt sem mutatom meg, illetve a kreatív dobozkáról sem írtam még, ráadásul ma a blogokat sem olvastam végig, mert tudtam, hogy nem lenne időm hozzászólni, anélkül meg most nem akarom...Pedig 11.11.11.-e van!) De!!! emellett a bagoly mellett nem lehet szó nélkül elmenni!!!!
Na, hát én ilyeneket fogok gyártani/gyártatni a termembe!

Ezek mellé, merthogy ilyenek már vannak :))


A CD-k már megvannak hozzá, a többit is be fogom szerezni! Egyszerűen imádom - mint az autós reklámban: nincs rá szükségem, de KELL nekem :)))
Még több ötlet ezen a helyen :)))
Pl:




Stb, stb, stb.
Még több ötlet a Pinterest-es recycling mappámban (no meg egy-két cuki bagoly a baglyos mappámban)

21 megjegyzés:

unikat írta...

Csúcs ez a bagoly!
Mindjárt alaposan körbenézem a többi helyet is.

unikat írta...

Ettől a baglyos mappától elájultam!
Nehéz ilyet készíteni, mert én ha látok valami jó ötletet, csak átmásolom a képet Word-be, s alá rakom a blog linkjét, de a tiéd annyira szuper így!

Newsee írta...

Bagoly :-) Ezt a blogot már mutattad és nekem is volt olyan ami nagyon megtetszett.

Barbaral írta...

Én egyelőre ellenállok a mappádban való kutakodásnak. Magamat ismerve napokig ülnék a gép előtt:))).
Na de majd Karácsony után belevetem magam!

Jutka írta...

Nekem a levendula fölött lógó virágok nagyon:)

Blithe írta...

Júúúj, az a bagoly tényleg nagyon klassz :) ! Azt hiszem én is csinálok egyet tesómnak :)))

Tamcsi írta...

Azokat a műanyag flakonos virágokat már én is megtaláltam egyszer, eszméletlen jó ötlet! :)
Amúgy a bagoly is nagyon klassz :)

Christine írta...

A kanalas a kedvencem. :-))

N. Adri írta...

Ötletes a bagoly nagyon! Köszi a lelőhelyet! :-)

trollanyu írta...

A bagoly is, meg a többi is csúcs ötlet:) Nagyon tetszik.

Anik írta...

Nagyon édes a bagoly!! Nekem a baglyos körömfestéstől esett le az állam....:)))) Tök jó!!!!

Edit írta...

Nagyon csuuucs ez a bagoly! :) Nalam is hemzsegnek most a baglyok, csak himzes formajaban, a jovo evi tarisznyakra a Mesehazba.

Nagymamis írta...

Nagyon jó!!!....megyek nézelődni!

Eleonóra írta...

Hoztam Neked egy vidám kis baglyot, épp most találtam! http://mmechantilly.blogspot.com/2010/03/e-primavera.html

Éva írta...

Nagyon jól néznek ki ezek a baglyok, de a többi is nagyon jópofa.

Délka írta...

Nagyon jó ötleteket mutattál:)

Napsugárkisasszony írta...

Köszi az ötleteket,nagyon szuperek!:)

Ányi írta...

Eleonóra, köszi a tavasz-baglyot, begyűjtöttem őt is :)

Aranka írta...

Imádok újrahasznosítani, tetszenek az ötletek, jó szórakozást az elkészítésükhöz.

Névtelen írta...

Szia! Nyertél nálam szappant :) A címed miatt keress meg az ordogszappan@gmail-en
Heni

Jámborné Budai Mónika írta...

Valami eszméletlen a bagoly ügyi vagy:))