2011. november 6., vasárnap

Kérdés

Kicsit el vagyok keseredve, bár megígértem magamnak, hogy ezt nem írom le ide, de nem bírom megállni. Az egy dolog, hogy a rengeteg képre, amit hoztam mutatni, amiket az elmúlt napokban készítettem, 1-2 megjegyzés csurrant-csöppent csak. Ez sem dob fel túlságosan, nem is értem, minek vagy kinek mutogatom... Érdemes egyáltalán? Na jó, ezt még le tudom magamban zárni, hogy rondák/bénák/suták/gagyik/igénytelenek stb, amiket készítek és ezért rajtam kívül senkinek nem tetszik, OK.
De ami jobban zavar:
Az elmúlt 5 napban 1 azaz egy darab megjegyzés érkezett a játékomhoz. Nem értem, mi az oka? Senkinek nincs FB-ja? Lusta like-ot nyomni? Nem érdekli a téma? Nem akar nyerni? Nincs szüksége vírusírtóra? Vagy csak nem ismeri? Béna az ajándék? Senki nem jár erre? Nem tudtok hozzászólást küldeni? Komolyan, őszintén örülnék  neki, ha elmondanátok, mi a gond? Más nyereményért szívesebben játszanátok? Mert van még ajándék, tervezek másik játékot későbbre is, csak nem tudom, érdemes-e..
Köszönöm előre is, ha válaszoltok!

33 megjegyzés:

Nagymamis írta...

Igen Ányi érdemes......és nem rondák...bénák...suták amit készítesz! Nekem személy szerint tetszenek....és jól tetted, hogy leírtad....mert így én is egy kicsit önkritikát gyakorlok.....a kapkodásom eredménye, hogy nem értem ide hozzád.....úgy emlékeztem kitettelek a saját kedvenceim közé......de úgy tűnik mégis elmaradt! Így a blogom főlapján nem jelentél meg, de most azonnal pótolom...és megyek a FB-re is. És felejtsd el ezeket a butaságokat, de azonnal! Jó az amit csinálsz! Punktummmmmmm!

Blithe írta...

Szerintem sem ezzel van a baj :) !
Mostanában egyre több bloggernél és bloggerínánál láttam (és tapasztaltam magamnál is), hogy szinte SENKI nem kommentál. 1-2, maximum 3 komment, és ennyi. Egyetlen egy indokot tudok elképzelni - Karácsonyra való készülődés, hiszen aki kézzel készített ajándékkal szeretné meglepni szeretteit, annak bizony bele kell húznia, én is azokon ügyködöm most, és van hogy csak gyors átfutom a bloglistát. A másik érdekes dolog az, hogy sokan csak akkor írnak, amikor véleményt kérsz ki, "direktbe". Olyankor én is 8-10 kommentet is kapok (pedig egyáltalán nem vagyok egy "Blogger-nagyágyú"), úgy tűnik fontos a felhívás is. :)
A játékkal kapcsolatban - akinek van vírusírtója (és akinek van netkapcsolata, annak valószínűleg van), az szerintem feleslegesnek érzi jelentkezni egyért. Mert már "van", és jó az. Én is ezért nem jelentkeztem, mert tökéletesen meg vagyok elégedve az Avast-tal. "Jó ez nekem, nem kell másik". Ez ilyen "tipikus" magyar hozzáállás :) . És nem akartam az esélyeit rontani annak, aki esetleg szívesen hazavinné.
Ne keseredj el, én is nagyon szeretem a munkáidat, attól függetlenül, hogy én is nagyon ritkán kommentelek :-/ ... Az is megfordult a fejemben, hogy aki kevés kommentet kap, az arra gondol, hogy "Minek kommenteljek ide, ha én se kapok?" - de ne legyen igazam!!! :) Én sajnos időhiány miatt nem szoktam irogatni, meg fura, de néha úgy érzem hogy az én visszajelzésem semmi... Ne kérdezd miért, ez valószínűleg valami önértékelési hibám ^^" ... Remélem másnál nem így van :)
És bocsánat a kisregényért, amit leírtam, remélem azért kicsit sikerült megnyugtatnom téged!!! Szívből kívánom, hogy ne add fel!

Barbaral írta...

Szia Ányi!

Szerintem nincs semmi gond se Veled, se azokkal amiket készítesz.

Nálam ugyanez a helyzet, egyre kevesebb komment jön /pedig a statisztika szerint nem csökkent a látogatók száma, sőt!/, ugyanakkor én magam is egyre kevesebbszer szólok hozzá mások bejegyzéseihez.

Azt hiszem az időhiány az oka. Személy szerint örülök, hogy el tudom olvasni a blogfrissítéseket - de hozzászólni, kommentelni egyszerűen meghaladja a lehetőségeimet. Itt a szünet, közeledik a Karácsony, támadnak a betegségek meg sok minden más van amire nap, mint nap időt "kell" szakítani a napi kötelező körökön kívül.
Órákat töltünk a gép előtt, hiszen tele a virtuális világ információval és látnivalókkal, gyönyörű blogokkal és minden nap egyre újabbak lesznek. Ott vannak a közösségi oldalak s akkor még kedvenc hobbijainkkal nem is foglalkoztunk... Habzsoljuk az infókat, ugyanakkor szépen elaprózzuk magunkat és pont a lényegre, az emberi kapcsolatokra nem marad időnk, mert inkább megnézek még 2 blogot egy hozzászólásnyi idő alatt. Sajnos.

Én speciel örülök, hogy leírtad:). Tökéletes alkalom, hogy egy kicsit magunkba forduljunk és újraértékeljük néhány dolgot.

Kitartás!:)))

Barbaral írta...

Látom nem csak én gondolom így - mire leírtam már többen is reagáltak és ugyanolyan okok miatt.

CathlenKata írta...

Csatlakoznék a többiekhez hozzászólás témában:-(
Nyugi nálam még kevesebben vannak mint nálad mióta otthagytam blogspotot.

A játékra meg azért nem mert:
1 nem vagyok fent az FB.-n
2 ha gond van itt a fiam:-) ő rendszergazdi.

Ne csüggedj! Küldök egy kis +++++++:-)

Tamcsi írta...

Írtam egy baromi hosszú kommentet, amit a blogger valami hiba miatt törölt... :/
Asszem majd később futok neki újra... CSak tudd, hogy én is itt vagyok, olvaslak, nem tartom bénának amiket csinálsz, sőőőt, csak az ember sokszor lusta hozzászólni, mert csak átfutja a kedvenceket, és másra már nincs kedve/ideje.
Nem szabad ezen sokat agyalni, véresen komolyan venni, vagy rágyörcsölni :)

Barbaral írta...

Megint én vagyok, látod csak egy kis noszogatás kell:))).
Linkeltem a bejegyzésed a Pepecselő:)-n és hirtelen felindulásból egy kis mozgalmat is szerveznék, ha nem baj:)).

Nézd meg légyszi és ha zavar/nem tetszik szólj, törlöm - de szerintem ennyi törődést megérdemlünk egymástól:))).

ercsu27 írta...

Én pl. soha nem játszom sehol sem. :-)

dióhéj írta...

natessék, többektől olvasom ezt mostanában, most jól visszaolvastalak, semmi sem ronda vagy béna, én nyereményjátékokban nagyon ritkán veszek részt, hagyok teret inkább olyanoknak, akik kevésbé kreatívak, vírusirtóm pedig tényleg van, meg nem is láttam...

aztánmeg hetek óta nem tudok megjegyzéseket hagyni senki blogjában, csak elvétve, de ennek a lassú netem az oka, habár mások is panaszkodtak, úgyhogy emiatt inkább nem is olvasgattam sehol mérgemben :)

szeritnem ne csüggedj, sokan olvasnak, én is szinte mindenkit olvasok a google readerben, akikre feliratkoztam, de megjegyzést hagyni ritkán van időm...no ha ez elmegy vérszemet kapok és jól hozzádszólok mindenhol :)

Monica írta...

Én is olvaslak, de sokszor nincs időm kivárni, míg betölt a rendszer, hogy megjegyzést is írjak.
Sajnos.
Konkrétan a vírusírtós játékot megnéztem, és szándékosan nem jelentkeztem, mivel valóban nincs rá szükségem.

Cat írta...

Szia Ányi!
Én is egyetértek az előttem szólókkal. Semmi gond sincs veled és azokkal amit készítesz. :-) Szeretek nálad nézelődni.
Én is igyekszem minden blogot naprakészen követni, de mióta munka mellett suliba is járok kevesebb az időm. És az is igaz, hogy rossz kommentelő vagyok, de most összeszedem magam. :-)
Szóval kitartás, sokan olvasunk. :-)
Cat

Bogi írta...

Szerintem nem bénák a képeid, erre ne gondolj. :) Én őszintén szólva lusta vagyok megjegyzést írni. Tudom, ronda dolog csak kukkolni, de sokszor munka után, és a hétvégi pihenés közben nincs erőm írni, meg amúgy sem tudok semmi frappánsat, egy széppel meg nem akarom kiszúrni senki szemét.
A játékról annyit, hogy én komolyan kiütést kapok, hogy az összes kis otthonos blog játék abból áll, hogy lájkolj, írj megjegyzést, oszd meg. Miért a fészen kell mindent játszani, és miért kötelező mindent megosztani, meg belájkolni? Kimaradok sok jóból, csak azért, mert nem akarok mindent kedvencelni és megosztani. Jobban mondva semmit nem szeretek megosztani. :( Ennek ellenére a játék vonzó lenne, csak hát fészbuk...
Remélem segítettem és nem bántottalak meg. :)

Monika írta...

Nagyon szépségeseket alkotsz!!!!A játékba azért nem indulok,ne haragudj,mert nálunk a férfiak rendezik a vírusírtót és nagyon jó az,ami van.
Ha elmész hozzám, tegnap reggel, szinte ugyanezen keseregtem....

Adolfina Van Roy írta...

sZia

A posztodat olvasva magamra ismertem kissé. Bár teljesen másban utazunk és szerintem én szólítók meg kisebb olvasó közönséget, mégsem kapok már annyi kommentet mint egy éve pl. Én is ráfogtam sok mindenre. Rossz témákat választok, nem tetszenek másoknak azok a dolgok amik nekem, de úgy érzem arról kell írnom és posztolnom ami engem érdekel, hiszen az az optimális ha bevonzom a megfelelő célcsoportot.
Kb 4 hónapja jöttem rá, hogy miért csökkennek minden bloggernél a kommentek függetlenül a blog stílusától/téma választástól és posztolási mennyiségtől. Az a helyzet, hogy mindenki rászokott a facebookra. Ott csak egy lájkot kell nyomni ha valami tetszik, meg sem kell indokolni, vagy éppenséggel elég félmondatokba "böffenteni" a véleményt. Elszoknak az emberek attól, hogy terjedelmes és értelmes kommenteket írjanak. Mondjuk lehet nincs igazam, de a megfigyeléseim után ez az álláspontom.
A bloglást pedig nem érdemes kommentekhez kötni/arra építeni. És bár, a kis műveid nem az én stílusomat és ízlésvilágomat tükrözik, mégis elismerem őket, a tehetségedet(:
sZerintem folytasd lelkesen^^ A lényeg, hogy neked örömet okozzon a blogolás

Napsugárkisasszony írta...

Én is csatlakozom,ezentúl megpróbálok mindenkihez egy jó szót szólni!:)

Anik írta...

Nekem az esik rosszul, ha azok az emberek nem reagálnak, akiktől azért várnám. Vagy azért mert eddig mindig írt nekem, és ez elmarad. Vagy azért, mert én mindig reagálok neki/ róla... És sokszor írtam kommentet, de nem kaptam választ....

Ha egy képet, vagy a gumicsizmámat mutatom meg a blogomban, akkor nem zavar, ha nem írnak rá semmit...Viszont ha elkészülök egy olyan hímzéssel, amit esetleg több héten át varrtam, akkor baromi rosszul tud esni, ha nem kapok kommentet...
Bár összességében nézve, én még nem is panaszkodhatom, mert ahhoz képest hogy 37 követőm van, viszonylag sok kommentet kapok. Van olyan bejegyzés, amihez 8-10 hozzászólás is jött.

Ibolya írta...

Amikor blogozni kezdtem, év elejénb, azt hittem, hogy ha megmutatom a sok, számomra szép dolgot, akkor az másnak is tetszik majd, és tudok beszélgetni, virtuális barátságokat kötni, rokonlelkekre találni. megnézheted a blogomat, alig érdekel valakit. pedig az elején sokszor, szinte mindenkinek írtam. Egyszer valaki a mi kórházunkba készült, felajánlottam, meglátogatom, mert messziről jött, nem volt látogatója. Még egy köszönömöt sem kaptam. Aztán leszoktam a sok megjegyzésról. Elment a kedvem tőle. Arra is gondoltam, abbahagyom. Aztán meg arra, hogy azért sem, ha másnak nem kell, magamnak csinálom.
Én nem hiszem, hogy időhiány miatt van...és nem rosszak, amit készítesz...bár ilyen gondolataim nekem is voltak annak idején. De ha nekem tetszik és szeretek ránézni, akkor más nem fontos annyira...
Jó, hogy leírtad, sokunk nevében írtad.

Jutka írta...

Érdekes gondolat,....ötlet.
Mivel az olvasómból nézem a blogokat mindenkiét végignézem, ha posztolt és azonnal reagálok is a számomra érdekes és tetsző témákra. Sőt vissza is járok ezekre a helyekre és szomorúan tapasztalom nem válaszolnak a hozzászólásokra:( (persze itt is vannak kivételek) Egyszer kétszer újra írok, ha ekkor sem reagál az illető rá mit tegyek bármilyen szépségeket készít vagy okosságokat ír nem kommentelek többet nála. Miért is??

Nem kell külön mondanom nekem is tetszenek a dolgaid, ügyes vagy és blogolj csak!

mannamari írta...

Ányi drága, dehogy ronda amit csinálsz. Tudod, hogy én például imádom a munkáidat. De be kell vallanom általában este futva olvasok blogokat, és szégyen, gyalázat gyakran a komment meg elmarad.

A vírusírtós játékot pl. most találtam meg, de mindjárt jelentkezem is.

Kisnyul / Andi írta...

Vírusírtóra nincs szükségem, párom rendszergazda, megoldja, ha gond van. Kommentelésbe meg lemaradásban vagyok...talán ismersz szoktam jönni, de karácsony közeleg és névnapok a családban 1000-rel fűzök, naptárakat készítek. Ez van.

Éva írta...

Most találtam a blogodra, ne buslakodjál szokott ez így lenni, hogy nincs megjegyzés amit csináltunk.Most viszont nem panaszkodhatsz. Van bőven mit olvasnod.Regisztráltam és remélem mindent megtudok nézni majd amit mutatsz. Ezt a kis aranyos képet felteszem a blogomra .A játékra most nem jelentkezem, de ha legközelebb lesz, igérem ott leszek szeretek játszani és mégjobban örülök ha még nyerek is!

Vera írta...

Ányi!
Azt hiszem mindig csak csendes olvasó voltam, vagyok... Sajnos egyszerűen nincs annyi időm, hogy mindenkinél irjak... Ahol meg irok én is úgy járok mint ahogy a többiek. Már szebben leírták mint én tudnám... Sokszor érzem én is... de a párom mindig meg kérdi ilyenkor nem magadnak akartad a blogot? ... a számlálom mindig többet mutat, sokszor egy két komment van..én is szomorúan veszem tudomásul.... csak
A játék? Nekünk van aki a gépünket intézi, de úgy érzem ha benevezek játékra illene visszaadni... erre viszont már sem időm sem energiám nem lenne...

N. Adri írta...

Azt hiszem, én sem tudok újat mondani, csak az előttem szólókat ismételném. Minden bejegyzésed olvasom, de sajnos kevés időm, energiám marad a kommentelésre. Főleg mostanában, hogy folyton túlórázok. Azt remélem, ha végre már nem dolgozom, ez megváltozik, bár ez az állapot is csak a szülésig fog fennállni, akkor már olvasni és a saját blogomra is alig lesz majd időm. Egyébként ha megnézed a blogom, nálam sem jobb a helyzet, viszont én már beletörődtem, és az a bejegyzésem, amelyikben először írtam a babavárásomról a bizonyíték, hogy annak ellenére, hogy kevés kommentet kapok, azért elég sokan olvassák a blogom. A munkáiddal nincs semmi probléma, vírusirtóra pedig nekem sincs szükségem, ezért inkább meghagyom a lehetőséget azoknak, akiknek viszont van. Fel a fejjel és kitartás!

Hesztia írta...

én nem vagyok állandó olvasód,valamikor még a multiról "ismerjük" egymást, úgyhogy nem ismerem a teljes előzményt...de az nagyon szomorú, tényleg, hogy ezen a hétvégén már a második helyen olvasom ezt... és igen,ahogy azt fennebb írta is,Mammka volt az első...

Tamcsi írta...

Azért még annyit a végére, és ezt ne vedd bántásnak, hogy most 24 darab komment érkezett, ellenben te egyikre se válaszoltál semmit, sem külön-külön, sem egy általános: "Köszi a véleményeket, jó hogy olvastok, és most hozzászóltatok"...
Mit gondolsz erről? :)

Anik írta...

Tamcsi, gondolom, Ányi végigolvassa mindenki reagálását, és utánna, egyben fog reagálni mindenkinek. Ez olyan,mint mikor szülinapom van, akkor a nap végén, egyszerre köszönöm meg mindenkinek! Ne rontsuk már el ezt az egészet.....

Fáni írta...

Kedves Ányi!
Nem vagy egyedül ezzel a problémával.Nagyon jó dolgokat szoktál csinálni, ötletesek, jók.Én tudom, hogy ritkábban blogolok mint Te, de néha én is lekenődöm. Vannak néhányan, akik bejelöltek, hogy olvassák az írásaimat, megnézik mit csinálok, de szinte egyetlen olyan van közöttük, aki ír néhány kedves szót, pedig jól esne egy-egy visszajelzés mindenkinek.
Kívánok Neked további jó blogolást és én várom a következőket!

Newsee írta...

Én olvastalak és azt hiszem mostanában kifejezetten kommenteltem is nálad :-) De igen észrevettem hogy nálam sem tolonganak az emberek. Talán a rohanás, talán csak az olvasás élménye, talán az is hogy egyre kevesebbet kommunikálunk a mindennapi életben is.

De hogy a játékodra is reagáljak: nincs FB-m és erre büszke is vagyok ;-) Másrészt nálunk is számítástechnikus intézi ezt, konkrétan az édesapám.

Tamcsi írta...

anik--> nem akartam elrontani semmit, de szerintem az véleményem is egy vélemény...Oda is írtam, hogy nem szeretném megbántani, és nem is kötekedni akartam, csak amolyan megfontolandó, elgondolkodtató ténynek szántam. Neki. Vagy csak a pozitív vélemény a vélemény?? Én az építő kritikát is szeretem. Amúgy meg nem támadtam, nem kell mindjárt védeni. :)

Névtelen írta...

Nekem nincs FB-m,és nem is lesz soha,különböző megfontolások miatt,és nagyon örülök neki!Aki szeret az megtalál itt vagy a másik oldalamon ha szeretne.
A munkáiddal Ányi semmi probléma nincs,egyediek,csakis rád jellemzőek.Ne keseredj el,törődj azzal akik szeretnek,és játékot hirdess inkább talán itt.....

Ami írta...

Ányi! Nincs facebookom, ez az oka, hogy nem játszom (a másik blogodról találtam ide).
A megjegyzés nemhagyásról sok helyen olvastam már. Engem speciel annyira nem tud elkeseríteni, mert magamnak írogatok, ha mégis valaki hozzászól, annak persze örülök.

Tündéri Lonka írta...

nálam is csak ritkán kommentelnek. én olyankor elgondolkodok, hogy nem jó a kép, az alkotás, vagy mi a baj? és napokig azért rosszul érzem magam.
szóval megértelek. de én is pl. csak nagyon ritkán kommentelek..

Nina írta...

Tudod, az az igazság, hogy nálam sincs mindig komment-dömping, és ahhoz, hogy legyen, eleve sokkal többet kéne blogoljak, de mikor, és miről... Ezer éve nem volt tű a kezemben (na jó, horgoló, meg szalaghímző). Ahhoz, hogy sok komment legyen, a blognak is ismertnek kell lennie, én ezt úgy értem el,hogy iszonyő sok helyen nyüzsögtem, kommenteltem, kíváncsiak lettek rám, aztán jöttek :)
Az is hozzájárult, hogy angolul is írom. A legtöbb amerikait elrettent, hogy egy szót sem ért, és nem veszik a fáradságot, hogy fordítóval bajlódjanak, mert olyan sok hibával dolgoznak a webfordítók, hogy nem is érdemes.
Én személy szerint egy ideje keveset kommentelek, mert sokszor látom, hogy aha, van új bejegyzés, na majd jól megnézem, aztán ez elmarad napokra, mert egyszerűen kifutok az időből (most is fonalaztam :) ). Tehát nem kivételezek, nemcsak Nálad nem kommentelek, máshol se :)) Tényleg ritkán.
Fel a fejjel, szerintem ne hagyd abba a blogolást. Ugyanakkor azt is elmondom, hogy én saját magamnak kezdtem blogot írni, és a mai napig magamnak szül elsősorban, természetesen azóta sok olvasómnak is, hiszen jócskán vannak már, de kommentek hiányában sem hagyom abba, mert sok munkám van benne, és szeretem. Egyszerűen jó, hogy van blogom. Az a hab a tortán, ha másoknak is tetszik és ezt szóvá is teszik :)