2011. november 5., szombat

Kézműveskedések és képek

Bagolygyár - ezek a jószágok kint sorakoznak a lépcső tetején. Nagyon egyszerű volt elkészíteni őket, csak némi papírguriga és színek filcek kellettek hozzájuk.

Hópehelygyár - egy vastagabb lapot jó alaposan bevizeztem ecset segítségével, majd utána színes vízfestékcsíkokat húztam a lapon. A víznek köszönhetően szépen szétfolytak a színek. Száradás után formalyukasztóval készültek a hópelyhek, akik további felhasználásra várnak.



És megint elkapott a horgolási láz - készült két sorjelölő is, mert kellett. Gémkapocsból vannak.
Ez az egyik horgolmányom - a Barka Horgolósuli 20. leckéje, a Lover's knot kendő lesz belőle.
Ez pedig egy duplacsavaros Möbius-kendő, már készen is van. Red Heart Fina DK fonalból készült, ez a 1001-es számú. Imádom a színátmenetes fonalakat! :) A minta szintén a Barkáról van.

És ha esetleg horgolnivaló nélkül maradnék, némi gyorssegély a nagymamától :)) Ez egy nagyméretű macskakosár, telis-tele fonalakkal.
A héten pár napot anyunál töltöttünk. Úton hazafelé, Jánosházán átváltott az autó km-számlálója:
Két őszi faleveles kép anyu kertjéből:

Sétáltunk is... A pince, ahol sokat voltam gyerekkoromban, eléggé összement ;) Furcsa volt ez a hatalmas pad, hogy milyen rövid, az ajtó milyen alacsony, a pünkösdirózsa milyen közel van...
Ez egy bagoly a kinti wc ajtaján:
Anyu kamrája - lassan alakul, mert még egy csomó címke meg szalag hiányzik az üvegekről, de azért még így is jól néz ki.
Itt pedig Behemót, mai nevén Kormos. Jó kis sziluett.
És: a játék még tart, gyertek, játsszatok!

9 megjegyzés:

Newsee írta...

Nagyon szép képek, s már tudom hogy a bagoly szeretete honnan jön :-D!

Timi írta...

Nagyon jó ötlet a papírgurigás bagoly!!!
A képek pedig nagyon jók lettek! Legjobban az tetszik, amikor a a létra alatt ülsz...:o)

Huligánlány írta...

Gratulálok az új autótokhoz!:-)))

Mák írta...

mekkora ötlet ez a bagolygyár!!!!Lehet kipróbáljuk a gyerekekkel:D...és miért ülnek kint a baglyok?

Nagymamis írta...

Sok szépséget készítettél....Úgy "irigylem" a horgolási tudományodat...szeretnék én is megtanulni.
Szép képeket hoztál az otthoni látogatásodról.....és milyen jó, hogy még hazalátogathatunk, felnőttként egészen másképp éljük meg....

Baba írta...

a hópehely nagyon jó ötlet,majd én is kipróbálom

Unknown írta...

Most találtam rá a blogodra, de nagyon inspiráló. A hópelyhes ötlet nagyon tetszik, egy téli smink készítésénél tuti be fogom vetni. A baglyokat a lányom nagy élvezett gyártja nagyival.
A kamra tartalmát pedig nagyon irigylem :)
A kezdeményezésed pedig nagyon színpatikus, úgyhogy viszem én is tovább a saját blogomra.

Nina írta...

Ehhez már hozzászóltam, de egy hiba miatt belefagyott a blogger...
Szóval :)
Nem is tudtam, hogy horgolsz!! És milyen jól :) Szupi a Möbiuszod! A Lover's Knot-nak még nem mertem nekiállni.... Annyian mondták már, hogy nem nehéz....

Katalin írta...

még nem jártam nálad, de tetszik a fiatalos lendületed a szinte kislányos bájad, ahogy tudsz lelkesülni

és persze CSODASZÉPEK A FOTÓID:))