2011. november 26., szombat

Recycling adventi koszorú

Most néztem csak, hogy Colette játékára ma éjfélig lehet jelentkezni, juhéjj, beleférek! Elkészült ugyanis egy kis kék és egy közepes türkiz gömböm és késznek nyilvánítom a koszorúmat :)))
Igaz, eredetileg nem ilyenre terveztem, hanem úgy akartam, hogy mind a 4 helyen 4 gömb legyen, de most a gömbök száma is 1-2-3-4, gyertya meg nincsen hozzá. És lehet, hogy a végén ajtódísz lesz belőle :))
Az alapja egy szalmakoszorú, amit gézzel körbetekertem. A géz még tavaszról maradt, mikor Tihamér nyuszinknak sebes volt a lába, ezzel akartuk bekötözni, és egy kicsit sok gézt vettünk :)
A gömböket horgoltam, amihez a fonalakat a nagymamámtól kaptam és mindenféle régi maradékok voltak. A legutolsó képen látszik, hogy a díszítéshez használtam még fémes szálakat is - ezek a sálamból kijött szálak, amiket becsípett a cipzár, csak én nem kidobtam ezeket, hanem körbetekertem vele a koszorút 1-2 helyen.




18 megjegyzés:

Jutka írta...

Ötletes:)
Horgolt kiegészítőkkel gondoltam én is az enyémet.

Jucus írta...

De nagyon jópofa! :o)

Éva írta...

Nagyon jó lett! Gyorsan küldjed el!

Tamcsi írta...

Az ötlet az tök jó, csak nekem ez így nagyon minimál, én még biztosan tennék rá egy-két apróságot, és gyertyákat is. :) De amúgy tényleg nagyon ötletes, ezt a géz dolgot azt hiszem adoptálom is. :)

Christine írta...

Nagyon jópofa! :-)

Jámborné Budai Mónika írta...

Nagyon ötletes!

Jámborné Budai Mónika írta...

Micsoda ötlet klassz!Ügyes vagy!

EWA gyöngyös világa! / EWA's World of Beads! írta...

Nagyon ötletes!

trollanyu írta...

Csúcs ötlet:) Nekem ilyesmi soem jutna eszemb. Nagyon jól mutat és nagyon ügyes vagy.

Fáni írta...

Nagyon ügyes vagy, jó lett. Ez a sálból kijött szálak felhasználása külön tetszik.

Baba írta...

hát ez nagyon édi lett:)a gömböket hogy horgolod?

Aranka írta...

Anyaros lett a koszorú a horgolt golyókkal nekem horglással sosem készülne el a koszorú olyan rág horgoltam és csak az alapokat tudom.

Nagymamis írta...

Ányi csak most jutottam gép elé......szép lett a koszorúd....az egyszerűsége és a horgolt golyók.....tökéletes! Gratulálok!

orsolya vanessza kiss írta...

Nekem ez annyira tetszik!!!

Igazán művészi! :)

Marika írta...

Ötletes a horgolt golyókkal. Tetszik

Krizantám írta...

Nagyon klassz lett!
A színei pedig pazar!:-)))

Cicurka írta...

No ez tuti! Nagyon tetszik! :) Hol találhatok leírást ilyen aprócska gömbökhöz? Már keresgéltem, csak nem lelem :)

Colette írta...

Ez egy nagyon művészi, átgondolt és precízen kivitelezett koszorú, szeretem és kész!:-))) Köszönöm, hogy velünk játszottál!