2011. november 16., szerda

Első csillaghullás és újabb ötletek

Véget ért a játék első fordulója! Köszönöm a sok megoldást, örülök, hogy szerettek játszani! Oldalra már ki is tettem a csillagokat, amiből most négyet tudtam kiosztani: Lora, Némethné Adri, Leki és Mirci részére. Gratulálok nektek és hamarosan jövök a következő fordulóval - legyetek résen! :))

Addig is jön megint egy ötletbomba-válogatás és persze megint van közte recycling is :)))
Fülbevalóknak egy jópofa tartó:

Csodálatos papírremekek ezen az oldalon:
Hát ezt nem tudtam kihagyni és asszem azonnal ki is fogom próbálni:

És a végére egy fenomenális gyűjtemény az aludobozok nyitójából készített ékszerekből az Etsy-n:

8 megjegyzés:

Napsugárkisasszony írta...

Megnéztem,azt hiszem ugyanazt írtam mint Mirci.De nem baj,ha nem fogadod el valamiért,majd máskor újra próbálkozom.

Ányi írta...

Gréti, ne haragudj, de Mirci aztán módosította az adatokat, mert azt kértem, hogy azt az értéket írjátok, ami az energiatv-n elhangzott. Legközelebb is gyere, szeretettel várlak! :)

Napsugárkisasszony írta...

Ja,értem!:)
Semmi gond,már nagyon várom a következő feladványt!;)

Kisnyul / Andi írta...

Az utolsó mondat még nem volt ott, amikor én a megoldást küldtem....kicsit bánt a dolog, de mindegy. Majd legközelebb.

EWA gyöngyös világa! / EWA's World of Beads! írta...

Nagyon tetszik az az akasztós tartó egy ilyet szerkesztek magamnak!!

Blithe írta...

Nagyon klasszak :)))

Bogi írta...

Ó, én azt hittem csak a leggyorsabb jól válaszoló kap csillagot, és a módosításom nem ér, de akkor nagyon köszönöm neked. :)

Cicurka írta...

Nagyon jók! A papírból készült szitakötő különösen tetszik. No és a nyitós füli sem utolsó a sorban :)