2011. november 26., szombat

Csillaggyűjtés - 5. forduló

Itt a hétvége megint - nálunk (de gondolom sok helyen) most nagyon be fognak sűrűsödni a dolgok. Ráadásul 4-en négy helyen vagyunk, 4 különböző intézmény karácsonyi-adventi eseményeihez igazítjuk a napjainkat. Délutáni barkácsolás, mikulás-ünnepség, értekezlet, nyílt nap, szülői, osztálydélután stb, ráadásul nyakunkon a 8.-osok továbbtanulása is és beindultak a szakkörök. Szóval, nem egyszerű. :)
Gépezés közben horgolok (lassan elkészül 1-1 díszecske, de már tuti, hogy Colette játékára nem leszek kész időre, azaz mára). Ráadásul bosszant, hogy nem tudok horgolással rendesen fogyasztani. Megnéztem youtube-on egypár videót, hogyan is kell csinálni... vagyis lehet, hogy jól csinálom, csak nekem nem tetszik. Nem tetszik, hogy kicsit lyukas marad annál a szemnél a minta, amit kihagyok. Na mindegy. Még 5 golyót kell(ene) meghorgolnom, de a ma délelőtt is be van táblázva :)
A kommentelést továbbra is folytatom, akinél járok, ott írok is (sajna ezen a héten elég kevés helyen).
***
Szóval, most kutyafuttában felteszem a csillaggyűjtős játék 5. kérdését:
Hány fokon mosható a textilragasztó?
(A biztonság kedvéért megint leírom: az OtthonTV.hu, az EnergiaTV.hu, a GazdaságTV.hu és a PénzTV.hu oldalakon hallható :) válaszokat fogadom el).
Határidő (az adventre való tekintettel: hétfő este).
Szép hétvégét nektek!
***
Kiosztottam a csillagokat, 5 helyes megoldást kaptam! Hamarosan jövök az újabb kérdéssel :)

8 megjegyzés:

mannamari írta...

40 fokon mosható

Éva írta...

Azért egy kicsit lassítanod kéne? A nagy pörgésben még elszédűlsz!:-)) A horgolásnál nem túl szorosan horgólsz ,lazábban csináljad és akkor nem marad fogyasztásnál lyuk !

Lora írta...

Ez könnyű volt:)
40°C-on

Napsugárkisasszony írta...

40 fokon mosható :)

Kisnyul / Andi írta...

Hány fokon mosható a textilragasztó?

40 fokon

Whitefrost írta...

Ha jól értelmezem 40 fokban mosható.

Leki-Rita írta...

erről lemaradtam :( de legalább megtudtam keresés nélkül :)

Ányi írta...

Leki, ezen jót vigyorogtam :)))