2011. november 17., csütörtök

Csillaggyűjtés - játék és recycling-bigyók

Mivel ma csak 1-től tanítok, ezért kicsit ráérek (a kupac dogákat már kijavítottam...) és mivel friss és fürge vagyok, már itt is vagyok második fordulóval:

A mai kérdésem:
Mi a neve a magyar elektromos robogónak? Mennyi idő alatt lehet összecsukni?
A válaszokat holnap estig várom.
Figyelem! A félreértések elkerülése véget kérlek benneteket, hogy az otthontv / pénztv / energiatv / gazdaságtv honlapján keressétek a megoldásokat, mert csak ezeket a válaszokat fogadom el. Azt persze nem árulom el, hogy ez a válasz pontosan melyiken is van a négy közül - tessék keresgélni :)))
***
Tegnap megkaptam postán a nyereményemet Henitől. Nagyon különleges szappanok, a nagyobbiknak különösen fincsi az illata. Levendulás-sheavajas babaszappan és csokis-tengeri sós muffin-szappan. Ezen a játékon nyertem :) Köszönöm, Heni!

És akkor megint egy kis recycling-körkép a hétfő esti barkácsolmányaimból (ennek külön oka van, de erről majd később):
Elnyűtt pólóból rózsa, ami jó lesz kitűzőnek:

hajpánt / karkötő, ugyanabból:

fürdőruha-anyagból virág  és gyűrűnek csináltam meg, szerintem hordható méretű és igazán egyedi lett:

Itt van közelebbről is, kicsit kilapulva - látszik, hogy négy kör alakú anyagdarabból készült:

És a tegnap esti fellángolásom: szívószálból szívecske. Nem egyszerű követni a leírást, csálé is lett, de azt hiszem, nem baj, mert úgysem akarom ipari mennyiségben előállítani. Csak kipróbáltam :)

***
Kiosztottam a csillagokat, beírtam oldalra. Köszönöm a sok-sok jó megfejtést! :)

15 megjegyzés:

Whitefrost írta...

A második fordulóba beleférek:) A MOVEO, pár perc alatt összecsukható elektromos robogó.
Nagyon tetszik a játék:)

Leki-Rita írta...

Moveo - 1-1,5 perc
(Valamelyik TV műsorban is láttam... ha jól emlékszem a kihajtogatás nem ment egyszerűen... -
http://static6.origos.hu/i/1103/20110331antromove13.jpg :))

Napsugárkisasszony írta...

Mi a neve a magyar elektromos robogónak? Moveo

Mennyi idő alatt lehet összecsukni?
1-1,5 perc

Remélem ez a jó válasz!;)

Baba írta...

nagyon aktív voltál megint,a recycling rózsáid csudaklasszak lettek,a fürdőrucis gyűrű sem rossz,de szerintem még ha teszel hozzá szirmot,akkor masszívabb lesz:)

Kisnyul / Andi írta...

Most azokon az oldalakon keresgéltem! :) És nincs harag, majd jobban figyelek.

Szóval a válaszaim:
Moveo a járgány neve és pár perc alatt bőrönddé összecsukható.

Jutka írta...

Érdekesek az újrahasznosított rózsáid, karkötő, hajpánt:)

Bogi írta...

Szeretem ezeket a recycling ötleteket. :) Nagyon helyesek.
A játékra rátérve: Moveonak hívják és 1-1,5 perc az összecsukási idő.

Igazából ötletes a játékod, mert népszerűsíted az oldalakat, mégis izgalmas a játék. Több legyet egy csapásra. :D

Névtelen írta...

A szappanok biztos nagyon finomak,és a mai terméseid kis bolondosak:-)Visszanövesztetted már a copfjaidat?

N. Adri írta...

Köszi a csillagot, itt vannak a válaszok a következőért: a robogó neve Moveo és kb. 1-1,5 perc alatt lehet összecsukni. Egyébként nagyon jó kis találmány, én is beneveznék egyre. :-)
Ötletesek az ékszereid is!

Lora írta...

Megvan a válasz:)
A neve:Moveo és kb 1-1,5 perc alatt lehet összehajtogatni.

Erika írta...

Tetszenek nekem is ezek a rózsák. Egyszer már én is kipróbálom a készítését.

mannamari írta...

Moveo a robogó neve és 1- 1,5 perc alatt lehet összecsukni.

A szappanok biztos jók lesznek, az alkotásaid pedig tetszenek.

Aranka írta...

A robogó neve Moveo és nagyon tetszik, ez is bizonyítja milyen kreatívak a magyarok.

Éva írta...

Nagyon aktív és kreatív vagy! Nagyon finomak lehetnek a szappanok!

Cicurka írta...

Mind nagyon jó! A végén a szivet a recycle-ing jelének néztem :), de ötletes :)))