2011. november 22., kedd

Miuku, a kawaii cica

Segítség!!! Nem hiszem el, hogy beleszerettem a kawaii lényekbe, ezekbe a japán, nagyfejű, mosolygós cukiságokba! De durva! Na mindegy, ez van, sok minden tetszik, most már ezek is :)
A Ravelry-n találtam Miuku cica meghorgolható változatát, tegnapelőtt este majdnem készen is lett, tegnap este pedig be is fejeztem. Na, a szája meg a bajsza nem lett tökéletes, de  majd keresek egy másik fonalat és áthímzem.


Mindenképpen kész akartam lenni vele ma reggelre, mert Somesznak kiesett a jobb felső-első foga is és már pár  napja kikészítette egy dobozban az ágya mellé a fogtündérnek és azóta várja az ajándékot (ő is 'nagy' kawaii-rajongó).
Mutatok még néhány kawaii-t az internetről - hát nem aranyosak? :)))


És horgolmányok a Ravelry kínálatában:


10 megjegyzés:

Névtelen írta...

Aranyos ez a cicuka:-)
Nekem a bagoly és a kaktusz is nagyon tetszik,meg vannak macik,na azok is,persze nem tudok ilyet horgolni,de szívesen nézegetem nálad!És Soma örült?:-)

Ami írta...

Nagyon aranyos cicus lett - bár első ránézésre meg nem mondtam volna, hogy cica. Inkább olyan furulyaszóra táncoló kobra alakja van :) Hiába, modern művészet!

Ányi írta...

Hát igen, ezek olyan naffejűek :))) Ráadásul a farka majdnem ugyanolyan vastag, mint a törzse :)
Emőci, hogy örült-e Soma? Nagyon tetszik neki, de kifogásolta, hogy pici a teste. Hát én már le nem bontom! :)

Ányi írta...

Ja igen, és bocs, de a fotók is rettenetesek! Nem tudom, mi van a gépünkkel, szerintem haldoklik. Újabban nem lehet sem élességet beállítani, sem a fényerőt. Elég önfejű lett így 6éves korára.

CathlenKata írta...

Milyen ari a kaktusz, meg az egérke is:-D
Ha a cicmákot egyszínű fonallal horgolod talán jobban kiadja az alakját, mert így tényleg olyan mint egy elhízott füles kobra:-)))
Ám a lényeg, h Soma örült neki a többibe meg belejössz úgyis, mert ha jól gondolom nem állsz meg a cicánál...ugyeeee?

Napsugárkisasszony írta...

:)

trollanyu írta...

Nagyon jópofák, én még sosem láttam ilyeneket. De nagyon tetszik:)

Blithe írta...

Jujj ,az a kakaós bögre de ééédeess:))) Egy olyat nekem is kell csinálnom :D !!!

Cicurka írta...

Klassz! Én még mindig nem értem... Mi is az a kawaii? Már sokfelé találkoztam a nevével, de hogy mi is az? Minden aminek feje van? :)))))
Cuki a cicus :)

Baba írta...

nagyon cuki lett Soma ajándéka:)