2011. augusztus 29., hétfő

Virágok, fecskék, készülődés...

A hétvégén anyu kertjében készítettem pár fotót a pestirózsákról. Mivel majdnem négy hónapig egy csepp eső sem esett nála, ezért teljesen azt hittük, hogy nem is lesz belőlük semmi, sőt! anyu majdnem ki is húzkodta őket, olyan kis kórók voltak. De hát az eső csodákra képes, mint az alábbi 'tabló' is mutatja:
Ezt meg ki ismeri fel? Na jó, mivel makróval van, nyilván nehezebb a kérdés. Meg is válaszolom: ez a sárgarépa virága! Ugye, milyen nagyon szép? :)
Ez pedig az angyaltrombita. Bódító az illata és hatalmas a virága (szerintem van vagy 30 centi) és egy csomó virág van egy növényen. Jól nézett ki ellenfényben.
Eperinda. Ha úgy alakul, hogy anyu elülteti, jövőre lesz epre. Merthogy ezt én vittem neki, a saját epremről :)))
Na, ez egy izgalmas fotó. Szombaton este 1/4 8-kor elindultunk a Balatonra (anyutól autóval kb 15 percre van) és még fél 8 előtt vissza is indultunk. Egy hirtelen kerekedett szélvihar zavart haza minket. Ez a kép a visszaúton készült - a felszántott földről a port viszi a szél mindenfelé.
Jön az ősz! Mennek a fecskék - a dróton már gyülekeznek :)
Ma pedig megvettük Somesznak a könyveket és összekészítettünk mindent az iskolához. Pityupapa ráírta minden ceruzára és felszerelésre a nevet.
És ma még kézműveskedtem is - nahát, a változatosság kedvéért egy muffint 'sütöttem' :)) Kép nincs róla, de fehér habos, rózsaszín ékkővel és csiptetőnek lehet használni, mint a tegnap mutatott szívecskéket.

1 megjegyzés:

Andulka írta...

Nagyon klassz képeket készítettél!