2011. augusztus 25., csütörtök

Cipo", textilkép és ajánló

Most sem leszek rövid, de meglesz még ennek a böjtje :)
Tegnap este elmentem a boltba szemüvegtörlőért, majd ahogy ez lenni szokott, beugrott még ide-oda. Egy cipőboltba is. Kezdem megérteni a cipőmániásokat meg akiknek 100 pár cipőjük van... ez nekem szerelem első látásra és mivel jól le is volt értékelve, ma már ebben mentem el reggel itthonról:

Alacsony termetemhez nem épp ez a legideálisabb fazon, de nekem az ilyen jön be :) Egy őrült pillanatomban  készítettem róla pár fotót:

A ma délelőtt pedig varrással (és főzéssel, de a varrás jóval tovább tartott) telt. Imádnivaló virágos és kockás anyagokból varrtam ezt a textilképet:
Van rajta fácska meg bokor, madarak, egy egérke, kunkorok, virág és felhő, no meg egy csipkés házikó. A színek nem a legjobbak, de a redőnyt csak akkor húzom fel, ha teljesen elmegy innen a nap :)))

És akkor jöjjenek az ajánlók a kért témakörök szerint - aki nem kért, az elégedjen meg ezekkel :)) Szokás szerint linkelem a képeket és mindegyikhez tartozik leírás is:
Türkiz:
drótos képkeret bigyótartóvá nemesítve:
Lepkés falikép:
Névjegykártya-tartó:

Gyöngyös:
Ajtókoszorúnak ajánlja, de kicsiben akár álomfogó is lehet:
Hímzésjelölők (amúgy kitűnő alapok ékszerkészítéshez is):
Valami szépség (hát ez elég relatív, de szerintem ezek szépségesek):
Régies hatású nyaklánc:
Köszönöm-képeslap, varrva; nekem azonnal kedvem kerekedett hozzá :-)))
Csavaros frizurák:
Bohókás/vicces:
Halloween-re a töklámpás kivágásához sablonok:
Iszonyatosan idétlen karácsonyi csizma:
Függönytartó - ez tényleg vicces :)
Újrahasznosítás:
Cipősdobozból dioráma:
Pólóból bébisapi:
Rövidgatyóból táska:
Petpalackból fülbevaló:
Hirtelen ennyit ajánlok :)
Ui1: a muffinos játékra  még lehet jelentkezni, aug. 31. a határidő.
Ui2: Oldalra kitettem a pöttyös kirakatomat... az is vegyesfelvágott, de szívemnek mind kedves :)

9 megjegyzés:

Névtelen írta...

Tökszuper a cipőőőőőőőd!

*kateee írta...

ez a cipő engem is megfogott :)

Barbaral írta...

Drága Ányi, légy szíves áruld el mit szedsz:))).
Nálam indulóban van a minden év aug. 20. után menetrend szerint bekövetkező depresszió, Te meg turbófokozaton pörögsz:)))
Nekem is jól jönne valami csodaszer:))).

A cipőd klassz, az ötletek pedig szuperek!

mannamari írta...

Nagyok klassz lett a madárkás, fás, házikós képed.

Az ötletek is tetszenek, de a cipőd viszi a pálmát.

Bernadett írta...

En is alacsony vagyok...nagyon is...es szeretem a kenyelmes sima cipoket...:)))Szep.:)
Nem vagy semmi a tobbivel...:)
Sokoldalu.:)

Kisnyul / Andi írta...

A cipő egy álom én sem hagytam volna ott...pedig...hát van épp elég.

Bigyótartó nálam mindent visz, de jó lenne nekem egy ilyen.

Még egy témát adhatok.
Most karkötő tartót keresek. gyarapodik a készlet, de a tárolása nincs megoldva még.

kreatívhit írta...

A bigyó és a függöny tartóra szavazok.

ManóMérce írta...

szia

ezt az oldalad még nem láttam, de máshonnan már ismerlek - van/volt másik blogod is (a gimpesen kívül)? örülök, hogy csatlakozhattam, rengeteg szép munkát találtam nálad...

unikat írta...

Csodás a textilképed. Az új munkahelyhez pedig sok sikert, s szívből örülök az örömödnek!