2011. augusztus 24., szerda

Csillogó falevelek

Kedves lányok! Köszönöm szépen a sok-sok gratulációt, tényleg jólestek a soraitok (főleg, hogy ahogy tapasztaltam, kommentelési válság van itt-ott...).
Szóval:
Tudom, sok vagyok, de ilyen a blogírás - egyszer sok a mondanivaló, egyszer meg nincs (rá idő). Szóval, most egy ajtódíszt szeretnék mutatni, ami teljes egészében a saját fejemből pattant ki (<--- sajna nem a dísz, csak hülyén fogalmaztam), bár biztos van, aki már csinált ilyent - de azért jó érzés feltalálni a spanyolviaszt :)
Vastag drapp falevelek, csillogó arany és barna flitterekkel, sötét selyemszalagon, rézkarikán. Aktuális kedvencem, nagyon örülök, hogy megcsináltam. Ilyen ni:
Tegnap este nekiálltam még persze egy ötezredik dolognak is, gyöngyöt szőttem, mert az a nyáron még kimaradt :) Ma délután elkészült a szövés, még barkácsolgatnom kell rajta egy kicsit, de aztán mutatom, ha akarjátok, ha nem :)))

1 megjegyzés:

Anik írta...

Jajjjjjj, a barna az egyik kedvenc színem.....:))))))

Ja, és még annyit: hogy a kommentelési-válság szerintem a tél beköszöntével megszűnik.. Akkor az emberek többet vannak bezárva, többet töltenek a gép előtt!