2011. augusztus 14., vasárnap

Huncut Salátalevél, szívek és LK naptár állása

Varrtam egy Tilda-nyuszit!!! Tök aranyos lett, egészen a szívemhez nőtt. A gyerekek elnevezték salátalevélnek, mert az egy szép nyuszinév (jó kis indok, nem?). Pöttyös a ruhája, amin barnás-zöldes virágok vannak. Salátalevél ma délután megengedte, hogy lefotózzam, így hát beült az udvaron a mini (madarak által vetett) napraforgók közé.
Utána viszont nagyooon huncut volt! Először elfutott, és beugrott a pillangóvirágaim közé,
csak úgy lobogott a füle!
Próbáltam elkapni, de ekkor meg hirtelen felugrott a nyírfára, Ivánra.
Ugrott jobbra és balra,
egyik ágról a másikra. Mivel még picike, jól elfáradt ebben a sok futkozásban. Nem is tudtuk kiválasztani, milyen kis díszt kapjon. Mivel most jóízűen alszik, ezt a feladatot holnapra halasztottuk.
Míg Salátalevél futkozott, készült pár fotó nem mozgó tárgyakról is. Varrtam néhány szívecskét,
amik bézs-világosbarna színű lenes anyagból készültek, pihe-puhák és imádnivalóak.

És megmutatom, hol tartok a LizzieKate SAL-lal: szabálytalankodom, de be akarom hozni a lemaradásomat. Meghímeztem az elmaradt kereteket, sőt a szeptembert is, fent megvannak a hónapnevek. Soma már el is kunyizta :)

5 megjegyzés:

Andulka írta...

Nagyon aranyos lett a Tilda nyuszid! A képek és a hozzájuk tartozó szöveg is nagyon édes!:-)

Nagymamis írta...

Szép lett a Tildás nyuszid! Kis huncut kópé lett belőle. Gyönyörűek a szívecskék is, a keresztszemes hímzésért pedig egyszerűen csak csodálni tudlak!

Barbaral írta...

Termelsz ám:)))). Nagyon ügyes vagy! Az Iván nevű nyírfa meg... hát azon jót kuncogtam.

kreatívhit írta...

Nagyon aktív voltál:)

Newsee írta...

A Tilda nyuszik mind édesek (na jó néhány kivételével) Salátalevél pedig egyenesen cukiii :-) Én ugye hivatalból is mondhatom :-D