2011. augusztus 30., kedd

Csavaros, asszimmetrikus

Apu imádott barkácsolni, minden szabad percében fúrt-faragott. Anyunál ezért otthon a házban és a ház körül minden az ő keze nyomát viseli. És persze van egy csomó dolog, amit már nem fog soha befejezni, csak a tervek maradtak... és a szerszámok és a gyűjteménye: rengeteg csavar, alátét, szög, anya, zárak, kulcsok. Már nyugodtabban húzom ki az ő fiókjait. Szombaton akadt a kezembe egy különleges anya: négyzetes és kerek. Azonnal tudtam, hogy nyaklánc lesz belőle. Azt gondoltam, hogy vagány lesz a végeredmény, de az terveimet felülmúlja.
(Na jó, lehet, hogy csak nekem különleges, mert tudom, hogy az anya apué volt...) Ilyen a nyakamban:
Ez a különálló csavar a bal oldalon - iszonyatosan jól néz ki, a széle kicsit ívelt, én imádom!
Ez meg a lógókája:

5 megjegyzés:

kreatívhit írta...

Az én édesapám dettó!Bizony ezek igazi kincsek.

CathlenKata írta...

Csini vagy , a nyaki szuper!

Nagymamis írta...

Nagyon kassz az ötlet! Különleges és szép......mindíg édesapádra fog emlékeztetni.

Andulka írta...

Nagyon klassz ötlet!

Bernadett írta...

Ugyes vagy.:)