2011. augusztus 3., szerda

Királymacska és túrós pite

Tegnap este készen lett a macsekom, fél órával éjfél előtt :) Kicsit lecsúszott a koronája meg az icipicike pöttyök helyett gyöngyöket szeretnék rá - jé, megint egy el nem készült munkát mutatok, lassan megszokom :)


Ma pedig túrós pite volt az ebéd - nagyon egyszerű receptet találtam :) Itt a töltelék (vaníliás pudingot nem tettem bele):
És a tésztája (fele adagot késíztettem csak):
Két gombóc:
Az alsó gombóc kilapítva - a receptben írt sütőpapíros megoldás nagyon bejött nekem :)
Alsó rétegre búzadara és erre a töltelék:
Időgép forogj... tádámm!
Fincsi lett :)

2 megjegyzés:

Edit írta...

A cicus és a pite is nagyon jól néz ki! A pitét most meg tudnám enni, de sajnos nem az én tányéromon kelletik magukat. Meg ilyen későn nem ildomos már enni... :D Az előbb

Edit írta...

Bocsi, nem fejeztem be: az előbb épp túrótortát emlegettem. :D