2011. augusztus 31., szerda

Sorsolás!

Megtartottam a sorsolást, amin a két hűtőmágnes talált gazdára. 
A rózsaszínért 18-an jelentkeztek, a liláért 16-an és 7 emberke nem jelölte meg, melyiket szeretné - közülük 3-at a rózsaszínhez tettem, 4-et a lilához, így az egyik csoportban 21, a másikban 20 név szerepelt. MrRandom segített. Íme, az eredmények:
Rózsaszín muffinka nyertese:

 Lilaköves muffinka nyertese:

Gratulálok a nyerteseknek - jelentkezzetek légyszi e-mailben!
Köszönöm, hogy velem játszottatok és köszönöm a kedves szavakat, amiket kapok/kaptam tőletek! Lesz még játék :)))

10 megjegyzés:

latinka írta...

Gratulálok a nyerteseknek és köszönöm a játéklehetőséget!

Névtelen írta...

Gratulálok nekik!:-)

Andulka írta...

Gratulálok a nyerteseknek!

GhostGirl írta...

csak én vagyok béna,hogy nem találom az e-mail címed? :(

Bernadett írta...

Gratulalok.:)

Anik írta...

Én is gratulálok, és köszi a játékot!

mannamari írta...

Juj, jól sejtem hogy a rózsaszínt én nyertem? De jó!

xJuDesign írta...

Gratulálok a nyerteseknek!!!! Köszi szépen a játékot :)

Barbaral írta...

Gratulálok a nyerteseknek!:)

norono írta...

Gratulálok a nyerte4seknek!
(egy icipicit irigy vagyok :-)))