2011. augusztus 4., csütörtök

Gyertek játszani!


Beleszerettem a kis muffinokba! Már hármat készítettem belőlük :) Ennek örömére és hogy kettős szülinapot ülünk (tegnap volt a szülinapom és 23.-án lesz a blogom egy éves, de ezt már írtam ;)  )játékot hirdetek! :)
A szerencsés nyertes egy ilyen kis édes hűtőmágnest kap ajándékba. Lehet választani, hogy a rózsaszín virágosat vagy a lila köveset szeretnéd-e :)
Feltételek a szokásosak:
- hagyj egy megjegyzést, hogy szeretnél játszani és írd meg, melyiket választanád szívesebben
- légy a rendszeres olvasóm
- plusz egy esélyért tedd ki a blogodra a játékról szóló kis képet és linkeld vissza.
Jelentkezési határidő: augusztus 31.

Közeli kép a lila kövesről:


Ilyen egyben:
Ez a kettes számú (kicsit sötétebb rózsaszínek a pöttyei, mint az elsőé):
Itt vannak ők ketten, ezek közül lehet választani :)

47 megjegyzés:

Edit írta...

Isten éltessen szülinapod alkalmából! :)
Szeretnék játszani is, a lila köves muffinkát választanám... :)

mannamari írta...

Boldog szülinapot!

Én is szeretnék játszani, de még nem tudok választani. De majd akkor mikor postázod. ;-)

Varga Györgyi írta...

Boldog szülinapot neked és a blogodnak is ! Én a virágos muffinért szállnék ringbe. Kitettelek a blogra is és mostantól nem csak titokban olvasgatlak :O)

margom írta...

Szia! Szeretnék játszani és én a lányomnak szeretném megnyerni a rózsaszín muffint. Nagyon finomakat tud sütni.

Kisnyul / Andi írta...

Ez a játék több okból is jó!
Boldog születésnapot kívánhatok neked és rájöttem, hogy még nem vagyok követőd, ezt most bepótoltam. :)

Ha véletlenül én nyernék akkor a kis virágosat szeretném. Holnap egyébként pont muffint fogok sütni.

Anik írta...

Boldog szülinapot kívánok!!!!
Meseszép ajándékaid vannak, bárcsak megnyerhetném....

latinka írta...

Boldog szülinapokat kívánok:))
Szeretnék én is játszani,mégpedig a liláért. Köszi a lehetőséget!

Wilimama írta...

Boldog szülinapot kívánok! Nem szeretnék játszani,meghagyom az örömöt másoknak:-)

Ronilla írta...

Szija:)
Boldog Szülinapot:D
kitettelek a blogomba és rendszeres olvasód vagyok mostmár:)
a lila máfint szeretném megnyerni

Barbaral írta...

Hát, ha már egy napon üljük Te meg én, a blogod meg a férjemmel...
Akkor naná, hogy ringbe szállok a rózsaszín virágosért!:)))
Nagyon boldog szülinapot kívánok Neked és még sok-sok évnyi boldog blogolást és alkotást!!!

Andulka írta...

Boldog születésnapot neked és a blogodnak is!

Szeretek játszani, szeretem a muffint, a hűtőmágnest, szóval itt a helyem! Én a lilának is örülnék, de a rózsaszínt sem utasítanám vissza!

Kiteszem a játékodat a blogomba!

Fáni írta...

Boldog születésnapot kívánok Neked is és a blogodnak is.
Szeretnék részt venni a játékban, már eddig is sokat nézegettem az oldaladat, de most be is jelentkeztem. Nagyon tetszenek a munkáid.
Ha valami csoda folytán nyernék, én a virágosat szeretném.
További jó munkát

napos írta...

Boldog születésnapot!!!

Mindkettő nagyon kis aranyos lett, ha választani lehet, akkor én s lila kövesért játszanék :)

És ki is tettelek a blogomra.

Gablen írta...

Boldog szülinapot kívánok. A legkisebbik gyermekemnek augusztus 20-án lesz a szülinapja. Utólag bár, de nagyon jó lenne neki. A fehéret választanám. Kitettem a játékot a blogomba. http://gablenmuhelye.blogspot.com/

xJuDesign írta...

Szia Ányi!
Te is 3-án születtél??? Isten éltessen így utólag is :)))
Nagyon szeretnék Veled játszani. Bármelyik sütinek örülnék.
Máris kiteszlek a blogomra.
Puszi
Jucus

Leki-Rita írta...

Szia :) Boldog szülinapot!
Fincsi süti mindig jöhet, ha választani kellene talán a rózsaszín :)

Névtelen írta...

Szia! Először is Nagyon Boldog Születésnapot kívánok!
Szeretnék én is jelentkezni a játékra, kihagyhatatlan, ennivalóak ezek a muffinok. Választani nem is tudok, bármelyiknek nagyon örülnék! Ha mégis muszáj, akkor talán a kisvirágosra szavazok :-)
Kitettelek a blogomra:http://timogyongyekszerei.blogspot.com/.
Ha van kedved nézz be hozzám, én is játékot hírdettem.

Nagymamis írta...

Boldog születésnapot kívánok!
Játszanék én is! Mindkettő tetszik, de a rózsaszín mintha azt súgná: Téged szeretnélek!

Monica írta...

Gratulálok a szülinapokhoz, Isten éltessen nagyon sokáig!
Kislányomra hagytam a döntést, a rózsaszínt választaná.
Kitettelek a blogomba, köszönöm szépen a lehetőséget!

Jucus írta...

Először is boldog szülinapokat! Másodszor hogyan lehet, hogy én még nem voltam rendszeres olvasód? Talán a scrap-es blogodé vagyok, ugye?!
Lényeg, hogy most már followered vagyok és a rózsaszínű muffinkáért szeretnék játszani Veled!:o9

norono írta...

Ányi isten éltessen sokáig! Egyszerűen lehetetlen ellenállni ezeknek az édes muffinoknak!
A lila kövesért szállnék ringbe! Persze, az természetes, hogy meghirdetlek a blogomon!

Ane Scherrer írta...

Sweet cupcakes! Nice work! Brazilian kisses.

Bernadett írta...

Jottem jatszani.
Elore is boldog dupla szulinapot.:)
Rozsaszin.:)
A jatekod az oldalsavomban.:)

Bernadett írta...

Jottem jatszani.
Elore is boldog dupla szulinapot.:)
Rozsaszin.:)
A jatekod az oldalsavomban.:)

emilil írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
emilil írta...

szeretnék játszani:)

kalcedon írta...

Én is szeretnék játszani... nekem a lila köves muffin a szimpatikusabb! :)

Teca írta...

Imádom a muffint, bármelyik jöhet! :)

GhostGirl írta...

szia.boldog szülinapot :) a lila köveset szeretném :)

GhostGirl írta...

jah,és kitettelek a blogomba :)

Blithe írta...

Sok boldog szülinapot, neked is és a blogodnak is :) !
A rózsaszín virágosat választanám :)
Itt hírdettelek: http://my-p-project.blogspot.com/2011/08/jatek-muffin-magnesert.html
Köszönöm a lehetőséget :) !

rozfi írta...

Én is szeretnék játszani a lila köves muffinért. A játékodat kitettem a blogomban, viszont nem találom az oldalsávban a dobozt, ahol fel tudnék iratkozni rendszeres olvasónak. Csak én vagyok ilyen béna? :S

rozfi írta...

Oké, már megjelent a doboz, feliratkoztam. :)

Lilang írta...

Imádom a muffinjaid :)
Szuper ötlet :)
De jó lenne megnyerni :)

Névtelen írta...

Szeretnék játszani a liláért! :) és itt van a blogomban a felhívása:

http://aboutme96.blogspot.com/2011/08/jatek-anyinal.html

És boldog születésnapot! :)

Unknown írta...

Jöttem én is játszani szépséges ajándékért :) Én a rózsaszínt szeretném!!!!! :)

Jövök, olvaslak, és megyek, kiteszlek :D

Ritus írta...

Boldog dupla szülinapot!
A lilát választanám.
Kitettem a blogomba a játék felhívást: http://ritusgyongye.blogspot.com/

Judit írta...

Nagyon boldog szülinapokat:)))
Szuperek ezek a muffinok, a rózsaszín jöhet:)))

lapappilon írta...

szia!
én is jöttem játszani!
boldog szülinapokat!
oldalamon hirdetem játékot
a fehér habos muffint szeretném
minden jót
Éva

szivelanna írta...

Szia!
A játékra szeretnék jelentkezni!
A rózsaszín választanám!
kitettelek a blogomba!
Üdv: Anna

Lora írta...

Boldog Blogszülinapot!

Szuper az oldal, én is játszanék a rózsaszínért!!:)

Tamcsi írta...

Szia!
Szeretnék játszani, a kis virágosat választanám, ha esetleg... :)
A feltételeket teljesítettem. :)

Amúgy meg nálam is épp játék van, névre szóló nyuszit lehet nyerni, akit érdekel, nézzen be bátran! :)
http://hobbikucko.blogspot.com/2011/08/johet-egy-jatek-megint.html

Köszi, üdv
Tamara

Tamcsi írta...

Nem találom a rendszeres olvasók modult. Én vagyok a béna?

Napsugárkisasszony írta...

Boldog szülinapot!:)
Én a lilát szeretném!:)

Névtelen írta...

Juj!Ányi,majdnem lemaradtam!!:-O Ha lehet még jelentkezni,akkor én is szeretnék!És természetesen a rózsaszínért!:-)És írj jó sok bejegyzést még,és isten éltesse a blogod:-)Puszi

Hné T.Zsuzsa írta...

Boldog szülinapot kívánok!
Én a lilát választanám.
Zsuzsa

h.a.v.07 írta...

Isten éltessen sokáig:) A kettes számút választanámí:) Aminami