2011. augusztus 24., szerda

Nagy nap a mai! :)

Ennek két oka is van:
1. a mai naptól kezdve már az új helyemen vagyok hivatalosan is! :)
Azoknak, akik nem tudják, röviden összefoglalva: két éve félállásban dolgoztam egy általános iskolában, őszintén megvallva, nagyon nem szerettem a vezetőség miatt, ráadásul stabilan be voltam betonozva ebbe a félállásba, esélyem sem volt többre... Tavaly egy falusi iskolába is kijártam, de a szerződésem nyár elején (meglepő módon) lejárt és idén ezt a kétlakiságot már nem akartam bevállalni pláne nem úgy, hogy Somesz most kezdi a sulit. Az új munkahely: a város legjobb általános iskolája, teljes állásban, határozatlan időre kinevezve, osztályfőnökséggel, ráadásul számontartják, hogy nem nemcsak info, de biológia szakos is vagyok :) A vezetés pedig összehasonlíthatatlan és aki tudja, milyen a munkahelyi rossz és jó légkör közti különbség, az biztosan megérti, miről beszélek. Szóval, az élet kifürkészhetetlen. :)

2. ma van a nagymamám 80. születésnapja :) Ezt készítettem neki - személyes köszöntés majd szombaton:
Boldog szülinapot!

10 megjegyzés:

latinka írta...

Sok sikert az új munkahelyhez,érezd magad jól!
A nagymamit pedig Isten éltesse!

Kata írta...

Ó, fantasztikus! Gratulálok és Veled örülök :)
Nagymamádnak pedig boldog születésnapot kívánok! :)

Kriszty írta...

Isten éltesse sokáig a nagymamádat!

Barbaral írta...

Gratulálok és minden jót kívánok mindannyiótoknak!:)

Krizantám írta...

Nagyon örülök, hogy ilyen jó helyen sikerült elhelyezkedned! Sok örömet kívánok a sulikezdéshez és a szülinaphoz is!
Szeretettel: Kriszta

Huligánlány írta...

Hát, Ányi, nagyon örülök. Én tudom, milyen egy igazán jó helyen dolgozni, úgyhogy pontosan átérzem az érzéseidet! És hát persze sajnálom,hogy nem itt Dunakeszin tanítasz, ráférne a gyerekemre egy jó infotanár:-)))

Anik írta...

Szívből gratulálok Neked ezekhez a nagy, örömteljes eseményekhez!!!!

Bernadett írta...

Szivbol gratulalok az uj munkahelyedhez.:0
En 5-6 eve szenvedek a rossz vezetoseggel ,vagyis nem is rossz,hanem lenezo,aljas...szep szavakkal elve es a rossz legkorrel,vagyis kiszamithatatlan,irigy...:(((Remelem nem fulladok meg...Ramferne allasvaltoztatas,van is tervem,de a tapasztalataim nagyon rosszak a becsuletesseg szempontjabol,amilyen vagyok vagy voltam...
Nagymamadnak boldog szulatesnapot,bar az enyem is megerhette volna ezt a szep kerek evszamot...:)
A fiuk irto aranyosak.:)

Kisnyul / Andi írta...

Gratulálok az állandó státushoz, sok örömet kívánok hozzá!

Nagymamát nem Isten éltesse sokáig!

Névtelen írta...

Ányi Drága,nagyon gratulálok,hogy megtaláltad a helyed!!A kép helyes lett!:-)