2011. július 8., péntek

Megint varrtam... ebből a tigrises pólóból egy táska lett:
A két oldalát levarrtam, meg az alját is, ezután a pántok felső részét középen szétvágtam, és megint összevarrtam, csak épp az első részt az elsővel és a hátsót a hátsóval.
Ebből a kötött pulcsiból meg lett három tasak:
Ezeket egyszerűen csak össze kellett varrni, adta magát a dolog.
Ez a nőcis zsákocska pedig (ismét csálé, tudom, ez a védjegyem, de az a helyzet, hogy tetszik benne ez a kis ferdeség :) ) maradék függönyből készült és szárított mentalevelet fogok benne tárolni, miután megszáradt a mentalevél :)

6 megjegyzés:

KicsiKató írta...

Hű, ez a tigrises nagyon állat! (szó szerint is:))

Kriszty írta...

A tigrincses naccerű lett! Nekem is van hasonló anyagom :))))

Monika írta...

:))))Nem fogod elhinni, de ilyen pólókat raktam félre,hogy szatyikat varrjak belőle.:)
No másolás részemről.:)
A kötöttekből hogy tudsz varrni? eltisztázod és kész? Nagyon helyesek!
Rajongok az újrafelhasználásért!
Ezért a mondatodért pedig ezer ölelés: "ismét csálé, tudom, ez a védjegyem,.." :))))) Annyira helyes vagy!!!Igyekszem ezt megtanulni Tőled,mert totál igazad van!
És a gyógynövényes szütyőke!Csodaklassz minden!

Newsee írta...

A tigrises tetszik nekem is a legjobban !

Polly írta...

A tigrises valami szuper :)

Huligánlány írta...

TIGRIS MEGALÁJK!!!!!!!!!!!!!