2011. július 30., szombat

Hello, cicus! - ajtópárna :)

Először a cicus (Dana, megkaptad a tegnapi levelemet?), szintén MS mintája. Imádnivaló és picurka :)

Ma este megint írtam a varrógéppel. :) A Bernina honlapján találtam egy (mit egy, vagy húsz!) leírást, az egyik nagyon megtetszett. Ott az 'Autumn' feliratot csinálták meg, nem is tudom, minek. Mi ez? Párnácska? Csak az az érdekessége, hogy fel lehet akasztani. Szóval, legyen ajtópárna :)))
Én a 'hello' szöveget választottam.
Alul van egy mintás fodros anyag, rajta meg az írott.
Ó, a rés bevarrása már ilyen szépen megy :)
Itt a 'hello' vége.
Ajtópárna az asztalon :)
Ajtópárna az ajtón:
Ajtópárna a kilincsen.
Jól fog mutatni a tegnapi szösszenet mellett (az most mosás alatt van).
*** Ui: Holnap sorsolok, aki bújt, aki nem! ***

2 megjegyzés:

mannamari írta...

Jó lett a párnácska.
A macsek is édes. Rejtőznek még ilyen kis édes minták a tarsolyodban?
És igen megkaptam a levelet, csak késve vettem észre.

Névtelen írta...

Minden elismerésem a varrósírásért!Én hogy mennyire utálom a kanyarokat!:-O
És helyes lett a párnácska!