2011. július 13., szerda

Kagylók, körte, eper, tárca

Jelentem, a kagylókat megkötöztem, már csak a madzagokat kell levágni mindenhonnan.
Elkészült a körtére a levél is:
Kicsit csálé meg lefittyedő, de azért jó lesz :)
Az eperre fehér gyöngyök kerültek:
És elkészült egy pénztárca is. Kicsi (a tegnapi anyag) és nagy (nem is tudom, mikor és mihez vettem anyag,d e ma került elő egy darab) kék kockás, közepén rávasalható közbéléssel, amivel ma dolgoztam életemben először. Az első vasalás nem sikerült túl jól, mert a vasaló forró, ez meg melegre olvasós :) De megérte még egyszer kiszabni és langyosan rávasalni, mert igen jó lett a fogása a pénztárcának.
A sarkokat már majdnem pontosan sikerült összebarkácsolnom:
Kukucs és hamm, mindent elnyelek...
Patentet is varrtam rá, de úgy már nem fotóztam le. Lehet, hogy még gomb is kerül a külső részére.
Hm, hm, most pedig azon töröm a fejemet, hogy gyártok valami manót vagy tündérkét... Vagy valamit :)

2 megjegyzés:

mannamari írta...

Nagyon ügyi vagy. :-) Tetszenek az alkotásaid. És kiváncsian várom a manót vagy tündért. :-)

unikat írta...

Én is várom a tündérkét!
A kagylós pedig nagyon jó lett.
Nézz be hozzám!