2010. október 7., csütörtök

Rose SAL - készen ;)

Jajj, nagyon-nagyon kellett sietnem a hímzéssel, mert anyukámnak a szülinapjára szántam - s most egy héttel előbb megyünk haza a tervezettnél! Szerencsére Éva korábban elküldte a mintát s ma délután gyorsan megböktem a rózsaszínt is (úgy állt, ahogy a múltkor hagytam, mert a sárgát hímeztem és anyué a rózsaszín lesz....)
Ilyen lett, amikor készen lett (illetve annyit csaltam, hogy a csücskökből hiányzik az öt algériai szemből álló minta):
 Itt egy közelebbi kép is -  a színeit elfelejtettem beállítani, upppsz :), így most ilyen zöldes lesz:
No és aztán következett a varrás. Ezt nem részletezném, legyen elég csak annyi, hogy nem véletlenül tűbarkács a blogom neve :D :D Bár a férjem szerint a tűbuhera találóbb lenne (és sajna igaza van!) Persze, azért megmutatom ám, milyen lett az eredmény, mert ez a fonalösszeszorításos sztori nagyot dobott rajta:
 A közepébe meg egy gyöngy került. Mivel a teljes szekrényzet most készülget és a régi helyekről most költöznek új helyekre a dolgok, így gyöngy-téren nem tudtam sokat válogatni, örültem, hogy találtam gyöngyöt. Szerintem tök jól néz ki ;)

Hát ennyi lenne. Átadás hamarosan, anyunak tuti tetszeni fog :)


A sárga verziót pedig alkalomadtán befejezem :)

8 megjegyzés:

Mánya írta...

Nagyon szép lett!

altalena írta...

Jajj de gyönyörű lett! Nagyon tetszik.D

Névtelen írta...

Tényleg "tök " jó lett :)))

Ügyes vagy , remélem anyukádnak is tetszeni fog :)

Edelweiss írta...

Ányi, tök jó ez a tököcske! Nagyon tetszik! :)

mannamari írta...

Nagyon klassz! Biztos tetszeni fog anyukádnak.

Névtelen írta...

Tök jó lett,tényleg,és milyen érdekes mikor zöld a kép,nem is olyan rossz!;-)gratulálok!
Anyukádnak meg szép születésnapot kívánok!

Veronika írta...

Nagyon jó lett, sajnos az enyém még nincs készen, de talán ma :-)
Gratula a kis tökihez :-))))))
Vero

Timici írta...

nagyon szép lett! ügyes vagy!
rám még várnak a rózsák:o)