2010. október 21., csütörtök

Lilák

Ma készült ez a lilás minta, természetesen Atalie :) Eredetileg bordó színű(nek tűnik a képről, de szerintem színátmenetes...) Én most kétféle lilára szavaztam: DMC 3041 és 3042, valamint egy bágyadt zöld került melléjük levélnek: DMC 522.
A vonalakat 3 szállal hímeztem, a rózsákat pedig néggyel: kettő világosabb és kettő sötétebb szálat fogtam össze. A levél két szállal készült, de most nem szöszöltem a hurkokkal, hanem simán öltöttem, mintha kontúroznék. Ilyen lett:




A képek természetesen még néminemű manipuláció után sem tökéletesek, talán egyszer újrafotózom őket napfényben is.
Minta: Atalie 2009 augusztus
Fonal: DMC 3041, 3042, 522

Azt sajnálom, hogy nincs itthon aprószemű hímzővásznam és sajna a fonalboltban is csak azt a viszonylag nagylyukút lehet kapni. De azért így is szép :)

4 megjegyzés:

Huligánlány írta...

Hát persze hogy szép!!! Nagyon belejöttél ebbe!

Nina írta...

Szép bizony :))) Eredetileg Atalie fonalakkal van, lilásak azok is :)
Azon gondolkodtam, hogy mia fura a leveleidben, aztán rájöttem... Te nem csak simán margaréta öltésként csinálod, amikoris csak a hurok végét kéne leölteni. Pedig Atalie is így csinálja, nem ennyi helyen rögzíti, ahogy Te. Én se :)) Szép így is!

Apropó sűrű vászon: talán már a jövő héttől elérhető lesz nálam némi 40ct-os len, gyönyörűen megfestve ;)

Mánya írta...

Szépséges! Igazad van, ezt nem lehet abbahagyni :)

kreatívhit írta...

Tű screpper :-)