2010. október 31., vasárnap

Lila karácsonyi gömb és új sapi

Ma délután tudtam, hogy lesz rá időm és elkészült a 4. gömböm is a közös karácsonyi SAL-ból. Nagyon könnyű volt a minta, tényleg pár óra alatt készen lett. Fonal: Nina - Red grape
 És itt tartok (illetve annyival előrébb, hogy azóta már elkészült egy mini hópihe és a másodiknak is nekiálltam, de mivel fehér, nem tudom, mennyire fog látszani ezen az anyagon. Holnap napfénynél leellenőrzöm):

És megmutatom a mai szerzeményemet: sapi, sál és kesztyű. Igazából szerelem volt első látásra, már csütörtökön, de csak ma vettem meg őket (a kesztyű véletlenül beugrott, róla eredetileg nem volt szó). De jól jártam, mert a boltban 30-20-10% százalék kedvezményt kaptam, bár fogalmam sincs, miért, persze, nem mondtam nemet az ajánlatra :)
Két képet mutatok, a valóság kettő között van félúton színügyileg.

4 megjegyzés:

Bernadett írta...

Nagyon jok ezek a mind mas szinu gombok.:)Jo kovetni hogy valtozik emberenkent a minta kivitelezese.:)
A sapka +sal+kesztyu nagyon szep.:)

mannamari írta...

Jól néz ki a gömbösöd.

A sapka, sál, kesztyű pedig igazán jó vétel volt. Illik hozzád.

Nina írta...

A sapka-sál-kesztyű szett tényleg nagyon illik Hozzád :)
Nagyon jól haladsz a SAL-lal, szép lesz :)

Mák írta...

Wooow!Milyen gyors vagy!Nah igen mondjuk ha varrnék:D:D:D:D....Nah jó varrok csak mostanában keveset...

A sapi, sál szett tök jó!!Nagyon tetszik!Valami ilyesmit kéne Fanninak is...Csak nem tudom hogy csináljam..