2010. október 19., kedd

Icipici rózsácskáim

Két napja szerelembe estem... Atalie minták...nem is értem magamat, de evvan...
Ma este aztán nem bírtam magammal és mivel Emőci kisegített, szerelmem két icipici rózsácskában már testet is öltött :D :D

Ami készül: Atalie Mars 2007 biscornu
Amivel: Ninától kaptam fonal, HDF Examplar Dreid roses

Először egy szállal ugrottam neki, sovánka is lett rendesen. Ezek már hat szállal vannak, igaz, a fonal selymes és vékonyszálú, szerintem 4 szál DMC-nek felel meg.
Amúgy amiért nem értem magamat: nem szeretem a rózsákat. De ezt igen! S ahogy már kifejtettem máshol is: szerintem ez csakis a nyanyásodásom egyik jele lehet. Más erre utaló jelek is vannak ám! Ilyenek a hortenzia szeretete és kardigán (kötött!) hordása. De szerintem ezek mind jó dolgok és és szívesen vállalom őket. A rózsácskák pedig naon-naon tetszenek! :)

7 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szép a kis rózsád!Igen,Ányi,nyanyásodunk,de ha ilyen szépségek jönnek napvilágra,akkor ez nem baj;-)

rozandi írta...

Ilyen gyönyörű rózsáknak nem is lehet ellenállni! Nyanyásodás: szerintem nem baj, főleg ilyen szép dolgok esetében.

Huligánlány írta...

Ányi, választhatsz: ezentúl NYÁNYI vagy NYANYECS akarsz lenni? (továbbgondolva multis felvetésemet)
amúgy ezek a rózsácskák valóban gyönyörűségesek, bár én még nem bátorkodtam közelebbi kapcsolatba kerülni velük...

Edelweiss írta...

Akkor én is nyanyásodok? Imádom a hortenziát és ezekkel a rózsákkal is szemezek már elég régen. Emőnek hála, már alternatíváim is vannak (elég sok), hogy mit készítsek ez az Atalie minták közül. :)))

Névtelen írta...

Ó,én megtaláltam a megfelelőt,azt hiszem:-) :NYANYÁNYI:-D

Mánya írta...

Ezek a gyönyörű rózsácskák és minták már csak ilyenek, az ember lánya (nyanyája) meglátja és muszáj kihímezze :) De vigyázat, függőséget okoznak! :D

Melinda írta...

De szép:)
Jó,hogy leírtad ezt a 6 szálas megoldást,ezért nem sikerült nekem eddig:DD