2012. január 17., kedd

A mi klubunk :)

Mennyi lelkes ember! Vannak a 17 órások és a 18 órások, de nem is ez a lényeg, hanem hogy gyűlünk, hogy leleksítsük és támogassuk egymást! Ma egy kolléganőmmel is megbeszéltük, hogy mostaztán már álljon meg a menet, ő sem eszik este. Ő 18 órás lett, én maradok a 17-es. Erre ma mi vár a FB-on?! Egy új csoport, a mi klubunk! Akkorát röhögtem rajta, hogy csak na, ámde komolyan veszem!


Ha nem olvastátok az előző bejegyzés kommentjeit, íme a fejlemény - idemásolom VKriszti üzenetét:


http://www.facebook.com/groups/296219573759348/
Íme, itt lenne a nyilvános csoport...
Nem eszem 17 után... névvel:-)
Lehet csatlakozni!!:-)
Gyertek!
VKriszti


Gyertek! :)

5 megjegyzés:

Válóczi Anikó írta...

Én bizony nem csatlakozom ilyen szélsőséges csoportokhoz... :DDD

Nagymamis írta...

Én azért jönnék! Rám férne....a sok ünnep....disznótor.....szóval megpróbálom én is betartani.

Blithe írta...

Én megyek :) ! Főleg, mert eddig túléltem az első napot klubtagként :))))

Éva írta...

Már nagyon régen így csinálom 18 óra után már nem eszem. Nem mostani az elhatározásom !

Tündérlátta írta...

Hát rá nem jöttem volna magamtól mi ez a 17 és 18 óra.. 17 óra után nem enni?? Minden elismerésem!!