2011. június 1., szerda

Zöld rózsa és zsepitartó

Múlt héten a vonaton ülve és Kiskunhalas felé lekésve a csatlakozást horgolgattam és azt hittem, lesz belőle egy mobiltelefon-tartó, de nem lett, hanem ez barkácsolódott belőle:
Miután megállapítottam, hogy ez semmire sem jó, egy (cseppet sem) laza mozdulattal Kiskunhalas és Kiskunfélegyháza között lebontottam.

Közben ma este végre befejeztem a zöld rózsát, igaziból csak össze kellett varrni és találtam egy igen cuki kis rózsás ezüstös gombocskát is, az meg ment a belsejébe, naon teccik a végeredmény :)))

És akkor befejeztem a bontásból újraéledt izét is. Még a vonaton visszafelé befejeztem és egészen ma estig azt hittem, hogy mobiltelefontartó lesz, de közben kiderült, hogy zsepitartóvá avanzsál, merthogy egy tizes csomag pont belefér és szépen kitölti. Ma a gomb került rá meg valahogy odahorgoltam neki az akasztót is és ezért jól be lehet gombolni.


Ui: Köszönöm az eddigi és az ezutáni szavazatokat a Harangvirág csoport nevében is :) Szavazzatok sokan :)

Nincsenek megjegyzések: