2011. június 30., csütörtök

Meggymag, szegfű és táskák

Meggymagok várják a sorsukat, hogy meggymagzsákot varrjak velük (suliba lesz babzsák helyett meg itthonra fülrevaló sózsák helyett). Csak halkan jegyezném meg, hogy nem volt rövid idő ilyen szépre tisztítani a magokat - az a fehér izé só rajtuk, mert sós vízben is lettek főzve:

Ma délután nekiveselkedtem a régóta rám váró titokban készült pirosvirágos 'RR'-nek, amiből a szegfű az én részem, de sajna két fonalat nem találok és ezért kissssssé befejezetlen:
Ilyen lett Soma tornazsákja, amiről nemrég írtam, hogy megvarrtam, no meg
itt van a táska is, amiről készült több kép is, de azoknak a színei nem valami jók. Az anyaga kordbárdony meg vászon, bélése is van ebből a lila vászonból, a zseb belseje meg bársony. Szerintem tök jó lett :))

2 megjegyzés:

Bernadett írta...

Szepeket alkottal.:)

Főkolomp írta...

Hogy lettek ilyen szépek a magok? Lekvárfőzés előtt állok ugyanis....