2011. január 31., hétfő

(Tilda) szívecske és deres képek

A hétvégére kivettem a könyvtárból egy Tilda-könyvet: barátságos otthon a címe, szerintem sokan ismeritek. Miközben nézegettem, ez kerekedett ki a kezem alól (bocsánat a kép miatt, olvasólámpára függesztettem a szívecskét és a sárgás fény ennek köszönhető - még Gimppel sem tudtam kiszedni):
A szalagot utólag varrtam rá, egy gombbal rögzítve. Az oldalára is került egy gombocska, szerintem nagyon aranyos lett vele.

És mutatok két téli képet is, ilyen volt tegnap délelőtt a Lajta az utca végén:
És ilyen volt a kinti hóemberünk (hungarocell-gömbökből készítettem, a szemét rajzoltam, az orra sima gyurma, meg van egy pici sálja is) - ilyen hatalmas deret már rég láttam!

3 megjegyzés:

Veronika írta...

Jajj de cukik :-))))))))

Mák írta...

Nagyon cukiii!Jól áll a hóemberkének ez a sok dér!

Szivecske:D:D:D:D..hihi...Tilda fertőzött!!!Ez az első várjuk a folytatást:D

kreatívhit írta...

Remek fotókat készítettél.