2011. január 8., szombat

Maci kék csokorral

Na, nem szőrözök tovább! Vége! 9 napom ráment így is (na jó, azért túl intenzív nem voltam és közben a héten még elolvastam egy 500 oldalas könyvet is). A lényeg, hogy őmackósága végre átadhatja a kék virágcsokrát:

És a Barátok közt alatt hímeztem a LizzieKate SAL-t is, egyenlőre itt tartok  - folytatás hétfőn este a TV előtt :))
Az anyaga nem más, mint egy Jysk-ben vett konyharuha. Ugyan nem egy álom hímezni, de ami a képen nem látszik: nagyon szép rajta a sok X. A színe sem ennyire sárgás, de majd fotózok róla még napfényben is.
Szép vasárnapot!

3 megjegyzés:

Veronika írta...

Nekem nagyon tetszik mind a kettő!!! Bár én lennék ilyen kis kreatív :-)

N. Adri írta...

Nagyon édes a macid! A hóember pedig biztosan jól mutat a konyharuhán.

Mák írta...

Nagyon ügyes vagy!Tök jól haladsz!indig mutatsz valami újat!