2010. szeptember 24., péntek

Rose Sal1 és Secret garden3

Délután, míg a gyerekek legóztak, kihímeztem a Manka-féle SAL első részletét. Az eredeti rózsaszínnel van és valószínűleg készül még egy rózsaszín példány is, de az első most sárga lesz. A barnás anyagon nem annyira érvényesül, de remélem, hogy a végeredmény így is szép lesz.
A leírás, amit kaptunk, több, mint szuper! Érhető és precíz, imádom! És mivel a minta sem nagy, abszolút nem stresszelő, hogy belevágtam, sőt, jó érzés, hogy valami kézbe vehetőt is alkotok. A minta ezen része nagy algériai szemekből áll.

És mutatom a kertecskémet is - itt tartok az utolsó mutizás óta.lassan, nagyon lassan haladok vele, de azért haladok.

4 megjegyzés:

mannamari írta...

Szerintem szépen alakul a kertecskéd. :-)


A rózsás is jól mutat.

Edelweiss írta...

Nagyon szépen haladsz! :)

Névtelen írta...

Mostanra sikerült ideérnem nekem is...
:)))

Kiváncsi vagyok milyen lesz majd ezekkel a szinekkel. Nagyon szép szineket választottál,de attól félek, hogy az egyszállal hímzendő rózsák elvesznek majd a háttérben, persze nem tudom élőben milyen lesz. Javaslom, hogy te inkább két szállal hímezd majd.

Névtelen írta...

egy szállal ( bocsi, elírtam)