2010. szeptember 12., vasárnap

RAK from Nina

Ninánál már olvashattatok róla és gyönyörködhettetek is a szépséges levéltartómban. Amit állítólag azért kaptam, mert hülye kérdésekre válaszoltam, de ez persze nem igaz, mert nem hülyék a kérdések és Ninának amúgy is bármikor bármit!
Mikor megláttam (még pénteken, de csak most tudok mutizni), dobtam tőle egy hátast, annyira szép!!!!! Sajna ezek a képek nem adják vissza az igazi színeket, mert vakuval készítetttem őket, de imádnivaló és jó simizni (amúgy ez az egyik mániám, hogy állandóan simizem a fonalakat meg a hímzéseket, olyan puhák... :) )
Egy szó, mint száz, ilyen ni:
(Idemásolom a 'hozzávalókat' is:
Eloise Atalie
28ct Cashel raw linen
Threadworx 10011, WDW Basil, Kreinik Silk Mori 1098, DMC 3013
inspiration: Cachou )

És ezen kívül kaptam még csodaszép fonalakat is, ezek azok a csodaszép fonalak, amiket Nina fest sk. :

És ezeket a szép fonalakat most egy olyan dobozba tettem bele állagmegóvás céljából, melyet még anno-anno szintén Ninától kaptam... olyan 5 éve, kb... de akkor személyesen, mert akkoriban közelebb laktunk egymáshoz  :)
Mutatom ezt a dobozt is:

Nina drága, köszönom szépen ezt a csodaszép ajándékot!!! Bizton állítom, hogy NAGYON jó helye lesz nálunk ;) Puszi!

2 megjegyzés:

Nina írta...

Úúúúristen, már 5 éve lenne??? Nincs az annyi :D Nem létezik, hogy ennyire repül az idő!!
Megint egy hülye kérdés... minek a rövidítése a RAK? Tudom, itt van a nyelvemen, de nem jön elő :D

És nagyon nagyon szívesen!!! :)
És én is köszi!

Névtelen írta...

Gratulálok,nagyon szépeket kaptál!
Biztosan megérdemelted;-)