2012. február 10., péntek

Szívek, díszek ablakba és kilincsre + Jardin d'éte2.

A gyerekeknek az a szokása, hogy a Lidl-ben a receptes lapokat dupla példányban összegyűjtik. Ebből azért egy sorozatot elteszek, a többi megy a papíros kukába. Ma átnéztem a recepteket és volt, amelyikből kettő volt. Nagyon jó erős, fényes, színes papírok... Ezeket a lapokat keresztben felcsíkoztam és pár pillanat alatt szívecskés lógós díszt ütöttem belőle össze néhány kapocs segítségével.


Nemrég mutattam a négercsókos csomagolóanyagból készült bigyókat :) Akkor még csak tálcán száradtak, de azóta már a karnison lógnak. Gémkapoccsal fűztem őket egymáshoz és szerintem nagyon jól néznek ki. Van egy-két közelebbi fotó is.





Két közelebbi kép a kilincsre akaszthatós táblákról:


A kipirult gyerekek (hiába, aki ilyen hidegben is biciklivel jár, az jól kipirul):

És a Trallala-hímzésem, teljes pompájában, az abc-s résszel együtt.

Nincsenek megjegyzések: