2012. február 4., szombat

Képek, végre :)

A képek olyanok, amilyenek, most egyenlőre örülünk, hogy sikerül fényképezni. Azért megmutatom őket, mert már 'érnek' egy ideje.

1. Négercsókos csomagolóanyag átlényegülése.
Ez a műanyag belső csomagolóanyag hasonló alakú, mint a tojástartók belseje. Ennek e nem csúcsos részét vágtam le és ilyen helyes kis tartócskákat kaptunk. Matricafestékkel díszítettük őket, néhányat aranyporral is beszórtunk, majd száradás után gémkapocsra fűztem fel őket. Két lógós dísz lett belőle, amik most a fiúk szobájában lógnak. Most csak olyan képem van, ahol száradás előtt láthatók ezek a kis 'kelyhek'.


2. A térkép átlényegülése.
Különböző méretű köröket vágtam ki a régi térképből valamint a fent említett négercsók külső csomagolóanyagából, mert annak a belseje csodálatosan csillogó ezüst. Összeragasztottam egy ezüst és egy térképes kört, majd bekentem a térképes felét dekupázsragasztóval. Száradás után nagyon jó tartása lett és szépen is csillog.

Ma este pedig összeállítottam belőlük a nyakláncomat. Hétfőn ebben megyek iskolába :)

3. Fa karácsonyfadíszek újraélesztése.
Már évek óta (de tavaly óta minimum) várnak a kis fából készült díszek egy ragasztásra. Volt köztük letört szárnyú angyalka, sánta ló, kéznélküli  kisdobos meg hasonlók. De csak volt, most már készen vannak.

4. Szigetelés.
Nálunk furfangos helyekről is hideg szél fújt. Konyhaszekrény mögül, konnektorokból, stb. Mától ennek vége. Ennyire szétszedve már régen volt a konyhánk, talán akkor, amikor még nem volt összerakva.

5. Tegnapi ebéd.
Rizsfelfújt. Régen csináltam már. Ráadásul most először úgy, hogy a gyerekeknek külön tálkában sütöttem ki. Estére már egy morzsa sem maradt belőle.

6. Ajtódísz-gyártás.
Vettünk a boltban egy csomó ragasztható strasszkövet, imádjuk őket. Nekiálltunk barkácsolni, az első képen a gyerekek izgalommal pózolnak.
 És a munka végeredménye egyenlőre a kamra ajtaján. A Somáét nem fényképeztük le.

3 megjegyzés:

Éva írta...

Nagyon ügyesek vagytok és kreatívak! A gyerkőcsök biztos nagy örömmel vesznek részt az ilyen barkácsolásokon!

Barbaral írta...

Annyira édesek a srácaid!:)
Tök jó dolgok készültek megint, most a térképes nyaklánc tetszik a leges-leges-legjobban!:)

Adrienn írta...

Mennyi ötlet!! Az unalom,nem sokat jár felétek!:)))