2010. augusztus 24., kedd

Secret garden

Na szóval, amibe most bele vagyok mélyedve, ha épp nem a számítógép előtt kotlok, az ez a szépség:

Michael Powell: Secret garden 1.
Itt tartok vele egyenlőre:
Sajnos paramétereket nem tudok adni az anyagról, de hímzővászon és imádok rá hímezni!!!
A fonal természetesen DMC - bár az eredeti Anchorban van megadva és állítólag úgy az igazi, de nekem így is jó lesz :)
Ez a jobb oldali virágos része eléggé nehezen haladt, és még innen-onnan hiányzik is 1-2 szem, de már hamarosan kontúrozhatok itt is (bár eddig csak akkor kontúroztam, ha teljesen készen voltam a hímzéssel, ez itt most az első kivétel)

Michael Powell honlapját itt találjátok meg :) Érdemes regisztrálni, mert van egy csomó kis freebie is, ezen a helyen pdf-ben letölthető.

7 megjegyzés:

Szihaj írta...

Szép lesz! :))
Érdemes hímzés közben is kontúrozni, olyan jó látni, ahogy alakul a kép :))

Jutka írta...

Nagyon szép!
Már most az elején, talán azért mert a kontúrokat is bököd így nem csak paca látszik, hanem az is ahogyan a kép alakul.

evadraga írta...

Gyönyörűt választottál!
(Csak nem türelmetlenségből kontúrozol máris? ;))
Ámulok rajtatok, akik ilyenbe hatalmas melóba bele mertek fogni!

Ányi írta...

Nem türelmetlenségből, hanem hogy jobban tudjak gyönyörködni benne :)

Huligánlány írta...

Iádom a MP képeket, de hát tudod ezt rólam:-) És igen, szép-szép DMC-val, de ez tényleg Anchorral az igazi:-) Na, de azért csak fejezd be szépen!

Névtelen írta...

Szépet választottál,Ányi hajrá!Hajnival meg egyetértek a kontúrozás ügyében

wot írta...

Gratulálok, gyönyörű munka, nekem is nagy álmom ez a kép. Köszönöm a linket is, azonnal letöltöttem és kinyomtattam párat, szerintem ma este már neki is fekszem valamelyiknek!