2010. augusztus 27., péntek

Blossoms & butterflies

A Dimensions mintákba még Nyuli és Nina révén szerettem bele. Azóta is imádom őket és a fonalakat, olyan szép selymes fényűek, finomak! A lepkéket meg amúgy is szeretem, így a gépemen nézelődve most ezt a hímzésemet vettem elő, hogy megmutassam ismét:
Blossoms & butterflies, 65022

És egy kis válogatás a hímzés során készült fotókról:

Az oldalhoz felhasználtam:
Lepke és szívecske - Sabee: Butterflies freebie
Háttérpapír: Amy Hutchinson: Take me home (free, de regisztrálni kell)
Kapocs - ValC Design: Snail mail


A készletet 2007. június 30-án vettem  és elég hamar kihímeztem, kb egy hónap múlva már kész is volt. Amúgy összesen 7 napig hímeztem + két napig kontúroztam.
Bordó keretben van most a hálószoba falán, de képet nem találtam róla, készíteni meg lusta voltam :)

1 megjegyzés:

Jutka írta...

Gyönyörű!
Te nagyon precíz vagy, napra pontosan tudod ezeket a dolgokat hm......