2011. október 29., szombat

Kokeshi Jumi és kis barátja, no meg a többi

Vannak különböző korszakaim (még tombol a baglyos is...) és ezek közül vannak visszatérő korszakok. Most a japán babák, a kokeshik kerültek megint elő (a Pinterest-en van egy külön japán mappám, tele cuki babákkal). Nagy hirtelen varrtam is egyet. Jumi a neve.
Kis borzaska :)
És a hajdísze:
Ez meg egy tipikus japán cukiság, egyszerűen nem tudok rá más szót, mint azt, hogy cukiság. Most készült el, pont gyerekkézbe való méretű, már oda is csempésztem Soma ágya mellé, hogy ez legyen reggel az első, amit megtalál. Már akkor imádta, mikor a tervet mutattam neki. Szerintem is olyan kis... cuki lett :)))

Ő egy régebbi varrományom, pontosan egy hetes :) Öcsémnek készült szülinapjára, az igazi Kormos macskája helyett, aki azóta már Marcaliba költözött. Van amúgy egy fehér ikertestvére is; az anyué lett, de fotó nem készült róla, majd a héten pótolom.
És ha már cicák, Soma is rajzolt egy sereggel:
Megint más: Bécs, gyöngybolt. No komment, csak annyi, hogy nekem ez köllene :)
Bécs ismét:
Imádom, nyanya vagyok, tudom, de akkor is!
És a végére még egy kis lilaság: nyereményem Antal Erika alias Leonine-től, az ajándékblog jóvoltából :) Játszani jó, nyerni még jobb! Köszönöm!

Nincsenek megjegyzések: