2010. december 31., péntek

Utolsó idei bejegyzés

Nem igazán terveztem, hogy ma a gép előtt fogom tölteni az estémet, de nem lévén jobb program, maradtam itt. A hagyományokhoz híven ugyanis Tibi a mai napot ágyban tölti, mivelhogy rosszul van már napok óta. Fejfájás, fáradtság, hányinger, étvágytalanság, kókadtság. Oka ismeretlen, se túlzaba, se pia, szóval, rejtély. A gyerekekkel kibuliztam magamat, videóztunk, csipszeztünk, pezsgőztünk, színeztünk, készítettünk szilveszteri koronát (csúcsos sisakot akartam, de a gyerekek koronát kértek), ettünk virslit, koccintottunk és 9 után tettem le őket. Most fülhallgatóval a fülemen hallgatom a Kossuth rádióban a kabarét, olvasgatom a blogokat és várok :)
Lencse beáztatva, a száradt ruhákat leszedtem, jöhet az éjfél! :)

3 megjegyzés:

Mák írta...

B.U.É.K. Ányi Neked és a kis Családodnak is!!:D:D:D:DJobbulást Tibinek!

LaceE írta...

Tibinek mielőbbi felépülést. A pálinka mindenre gyógyszer :D
BUÉK Nektek és remélem mielőbb találkozunk. Puszi

Rucola Designs írta...

Remélem, már jól van a Tibi! BÚÉK! :)