2011. február 23., szerda

Fonalak, gombok, gyöngyök

Ezer éve megkaptam már Caroltól azt a kis csomagot, amiben a (valamikor talán egyszer nekiállok) csokis (RR-nek indult, de sosem lesz az) mintához szükséges (eddig megérkezett) hozzávalókat elküldte.

Lilangtól megjött a nyereményem, de csak a gombokat tudom mutatni - a kis párnácskán volt egy nagyon helyes hímzés meg egy édes cica és a cicába beleszeretvén anyunak adtam a párnát, aki most a szekrényen őrzi azt.

Ninától pedig újabb meglepi: hat szépséges fonal, a képpel nem tudom, hogy mit csináltam, hogy ilyen iszonyatos színe lett - érdekességképp összehasonlítandó az asztal színe a fenti képpel :) A fonalak viszont klafák. Köszönöm, drága Nina! :)
***
Haladok (nagyon-nagyon lassan, csomó szünetet tartva) a LK SAL naptárral, szeretném befejezni ebben a hónapban (havi egy minta a terv, januárban teljesítettem is :D).
***
Újabb Tilda-könyvet zsákmányoltam a könyvtárból, tartom magamat és csak este fogom végiglapozni :)

1 megjegyzés:

Nina írta...

Ányi drága, én köszönöm a segítséged :)))
Hímezz velük valami szépet :))