2012. május 22., kedd

Futás: 1-3. nap

Rámtört a futás, amit amúgy nem szeretek, sőt utálok, de most valami miatt iszonyatosan jól esik. Attól tartottam, 3 lépés után lihegve lefulladok és úgy kell hazavonszolni a családnak. Szerencsére nem így történt és már harmadik napja, hogy kimentem a Lajta-partra ez ügyben. Negyed óra az egész, de már ebben a rövid időszakban is megtapasztaltam, hogy minden nap érezhetően könnyebb. Ráadásul egészséges is. Most így próbálkozok, azok után, hogy év elején 3 hónapig nem ettem este 5 után, és ennek eredményeként lefogytam kb. 20 dekát, amit kicsit kevesellek. Hátha ez a módszer hatásosabb lesz, úgyis bennem motoszkál jó ideje, hogy valamit kéne mozogni a napi 6-8-10 km biciklizésen kívül is.
Remélem, kitartok :)




3 megjegyzés:

krealady írta...

Irigyellek. A futás az egyetlen, amire rá tudnám beszélni magam. Lehet, hogy sikerülni is fog. A Lajta part nagyon jó, ott talán nem bámulják meg az embert annyira, mint a város többi részén. De tőlem ez a városrész mindig távol volt, bárhol is laktam Óváron. Most, Kálnokon nagyon gondolkodom, hogy veszek egy jó kis cipőt:) Kitartást kívánok neked!

Kisnyul / Andi írta...

sajnálom, hogy nem jött össze az 5 után nem evés....én nem voltam ilyen kitartó. A futás meg....kb. egy éve győzködöm magam, hogy el kéne kezdeni. Hajrá! te ebben is előttem jársz!

kitchen ideas írta...

Hi Everyone
Futás: 1-3. nap
Good job, thank you a lot. Glad I've finally found something I agree with!
With Best Wishes
bedroom | sofa | kitchen | bathroom | living room