2012. február 6., hétfő

Trallala - Jardin d'éte


Nina egy klassz felhívást tett közzé a blogján, biztos sokan olvastátok; Nina's thread project alatt fut a történet. A lényege, hogy a megadott mintát az ő fonalaival kihímezheti egy szerencsés kiválasztott: a fonalakat Nina adja hozzá. Persze, jelentkeztem és nem engem sorsolt ki a szerencse. Ennek ellenére előszedtem a mintát, egy darab vásznat és a Nina-fonalaimat, kiválogattam ezek közül a legmegfelelőbbeket és nekiálltam hímezni, pontosan január 28-án és tegnap fejeztem be.
//Közben készült 1-2 fotó, ezek olyanok, amilyenek, túlexponáltak meg csíkosak, de most egyenlőre ez van. Az utolsó kép kb jó, de azt sötétben, vakuval készítettem, szóval, ez sem teljesen okés.//



S bár az utolsó fázis, a teljesen kész állapot nem látszik, de azóta teljesen elkészült a kép, bár azt hiszem, az abc-s részt szívesen lehagytam volna róla, de már mindegy, készen van.
Felhasznált fonalak:
White sheep, Apricot, Beetroot, Spring Grass, Olive Oil, Ginger.
Kiváncsi vagyok, Nina melyik fonalakat választotta ki :)

7 megjegyzés:

Tiffanylda írta...

Igazán szépet hímeztél! Az abc-s részt nem látom, talán mert nem volt szimpatikus, letakartad? Vagy nehéz volt?

unikat írta...

Szép lett! S milyen gyors voltál!

Arien írta...

Ügyes vagy, nekem is a kedvenceim közé tartozik ez a minta.

Nina írta...

Ányi, olyan kedves vagym hogy írsz erről :)) Köszönöm!! Szuperjól összeválogattad a színeket :) Nekem nagyon tetszik!
Szerintem nemsokára mutatom, hogy Ági példánya milyen lett.
Remélem, jelentkezel máskor is, mert elég sok ilyen játék lesz folyamatosan :))))

Adrienn írta...

Nekem tetszik! Csak nem látom, hogy keresztszemes?Vagy lapos (vagy milyen?) hímzés?

Hajni írta...

jól esik ebben a csikorgó hidegben meleget látni... nagyon kedves minta! szép!

Bernadett írta...

Nagyon szep lett.:)