2011. december 20., kedd

Dinamikus nézet

Megújult a blogger kezelőfelülete, én meg kattintottam ide és oda, még nehezen találom meg a megszokott dolgokat (nevezzük csak objektumnak, mert az tudományosabban hangzik). Szóval, volt egy érdekes objektum, dinamikus nézet néven, hát katt és lőn ilyen. Lehet, hogy majd visszaállítom, de nekem nagyon tetszik, hogy fireg-forog. Lehet, hogy csak azért találom jópofának, mert mostanában keveset jövök erre, na, majd a karácsonyi szünetben akkor visszaállítom.
Ui: Amúgy oldalról a lejárt játékokat akartam kiszedni, hát ez lett belőle, egy dinamikus objektum :)))
Ui2: képet is teszek, de csak a dinamikus objektumok kedvéért :) Amúgy elfogadnék egy ilyent.
Ui3: Huhh, már látom, hogy a 'Magazin'-ra fogok váltani, mert az is klassz. De addig flip-flop-forogjon!

4 megjegyzés:

kreatívhit írta...

Ez nekem is nagyon tetszik:)

Nina írta...

Először azt hittem, rossz helyre kattintottam, de nem, csak átrendezted a blogod :) Jó ez, megszokjuk, és imádjuk. Klassz, hogy így sok bejegyzésed látszik egy felületen. Hagyd így :)

Ami írta...

Hiába, a technika vívmányai :)

Monika írta...

Én még nem merem kipróbálni.:)Amúgy sem vagyok újítós típus....Ókonzervatív.:)