2011. május 19., csütörtök

Horgoltam

Az úgy volt, hogy sikerült vennem két pár kötőtűt, amik átmenet a sima és a körkötőtű között - biztos van ennek rendes neve, de én azt nem tudom :) Szóval, kötőtű és átlátszó műanyag damilszerűségben folytatódik és ennek a végén valami gombszerűség van - egyszerűbb lett volna lefényképezni, de így elképzelni érdekesebb :)
Aztán a tű mellé kellett fonal is, találtam két (sokkal többet, de csak kettőt vettem) fonalat és a biztonság kedvéért egy horgolótűt is és igen, horgolás lett belőle... Hazaérve ugyanis azonnal rávetettem magamat a netre és minták után kutattam és találtam is olyan virágot, ami nekem tetszik, és azonnal kinyomtattam és azonnal nekiálltam és a gyerekek emiatt később kaptak vacsorát. :) De megérte, mert nekem nagyon tetszik. Még ráapplikáltam egy nagy biztosítótűre és ma ezzel díszítettem magamat. Kis vidám folt a fekete felsőn...
 Készült még egy pirinyó féloldalas lepke is - csodálnám, ha amit készítek, nem csálé lenne. :) D igen, hoztam a formámat és az egyik szárny íme nagyobb, mint a másik :) De azért cuki, picike.

6 megjegyzés:

erdoseva55 írta...

Nagyon helyes mindkettő. A kisvirág nagyon tetszik, biztos jól mutat a feketén.
Egyszer én is készítettem egy kis pillangót csak gyöngyből, hát az sem a szimmetriájáról volt híres:))
Édi a picike pille is.

Huligánlány írta...

Ez a virág jó, én is csináltam pár ilyet:-))) lehet, hogy ugyanazt a netet böngésszük? :-))))))))

A kötőtűt ismerem, az a lényege, hogy ne a hosszú rúdon vidd a súlyt. Nekem is van. Én meg nagyon rövid körkötőtűt vettem a minap.

Névtelen írta...

Nagyon szuper lett a virágod,Ányi,a lepke is aranyos,pláne ha először horgoltál......!Puszillak,légy vidám és virágos kedvű!:-)

Veronika írta...

Nagyon aranyos, főleg a virágodért vagyok oda. Nagyon bájos ezekkel a színekkel :-))

melcsilla írta...

Aranyos lett a virágod, ügyes vagy, hogy ilyen gyorsan el tudtad készíteni! Mi lesz a következő?:)

melcsilla írta...

Aranyos lett a virágod, ügyes vagy, hogy ilyen gyorsan el tudtad készíteni! Mi lesz a következő?:)