2010. október 30., szombat

Rose SAL és kék kertem

Végre megint együtt a család! :) És itthon van a fényképezőgép is, így először is megmutatom a kb egy hete befejezett Rose SAL, a másodikat, a sárgát: varrás majd :)

És amin tegnap este barkácsoltam, at Atalie-kertecském jelenlegi állása:
Kedvencem a jobb szélső virág:
Kicsit közelebbről:
És még egy levél, az alsó folyondárról:
A színekről:
A világoskék virágok Mannamari sk.festésű fonalával készültek, a sötétebb kékek: DMC 4220 és két szállal hímeztem.
Lila: DMC 327, két illetve egy szállal - szerintem jól látszik, melyik melyikre vonatkozik :)
Zöldek: na, ez egy érdekes választás. Az eredeti képen szürkészöldnek láttam, de olyanom nem volt. Helyett volt többféle zöld színátmenetes fonalam is, ezek közül a DMC 94-et választottam. Lámpafénynél azért nem tudtam annyira megítélni, milyen is lesz majd nappal a végeredmény, ezért gondoltam egyet és hozzáfogtam egy középszürkét (a számát nem tudom, mert csak egy rövidke szálat találtam belőle, de a 415-re tippelek). Szerintem nagyon jól néz ki a végeredmény. Tényleg szürkés, és illik a kékekhez is. A középső kék virágok szárát is ezzel a kombinációval hímeztem.
Az alsó folyondárnál a 94-es DMC két szálával hímeztem, de azzal a módszerrel, hogy a fonal két végét összefogtam, ezeket fűztem át a tűn (így a másik végén hurok keletkezett) és így kezdtem el a hímzést. Ez azért volt jó, mert a színek így elcsúsztak egymás mellett és olyan, mintha két különböző színt fogtam volna össze.
A felső virágsor szárait egy szállal hímzem.